liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
UT596001
Jordilar
I espero que no tinguem problemes amb el Guardabarrera.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:20

Entrada Autor: josep_serre » 27 maig 2007, 15:56
UT596001 ha escrit:Mentre no posin tantes pegues com quan jo divendres passat vaig comprar un bitllet a Torredembarra amb carnet Jove a Sant Sadurní...josep_serre ha escrit:Queda confirmada la meva assistència, i estic pensant en què passarà quan comprem a Gelida tots els bitllets a Roda de Mar.
Entrada Autor: Platanito » 29 maig 2007, 10:18
Fàcil. Lloc de trobada: vestíbul d'EUROPALFIRA. D'allà FGC fins a Martorell Central, canvi de zona amb llarguíssim enllaç a peu de dos minuts a pas lleuger, i C4 fins a Gelida.metring ha escrit: Caldrà establir com ho farem per veure les noves estacions de FGC.
Entrada Autor: oscar440 » 29 maig 2007, 19:28
Jo conec el dos passos a nivell. Us poso una foto del pas a nivell de Lleó, que com dius s´eliminarà en breu perquè el nou traçat ferroviari en aquesta ciutat serà en soterrani, amb l´arribada de l´AVE torracollons...liniadelRipollés ha escrit:Recordeu que queden DOS passos a nivell guardats a tot l'Estat, el de León i el de Roda. El de Lleó s'elimina i quin quedarà? el nostre.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 30 maig 2007, 18:38

Entrada Autor: liniadelRipollés » 30 maig 2007, 20:35
metring ha escrit:Una pregunta: d'Europa / Fira, sortirem de la zona de les cancel·ladores, o es pot picar una T-10 de 3 zones directament des d'on sortim (en el meu cas, Barcelona), per arribar a Gelida?

Entrada Autor: liniadelRipollés » 31 maig 2007, 20:46
Entrada Autor: Jordilar » 01 juny 2007, 15:37
Entrada Autor: entfe001 » 01 juny 2007, 19:13
Pots tornar enrere amb el mateix regional que agafarem fins a Sant Vicenç de Calders per agafar el teu tren a Lleida a l'estació de Picamoixons, on el marge és d'un quart d'hora.Jordilar ha escrit:Tinc assumit l'horari, el que pasa és que quan tornem de Roda de Mar, jo aniré a La Pobla de Segur, on la les 22:00 en pasaran a recollir els meus pares. Tinc un enllaç de 6min:? a Sant Vicens de Calders amb el CEX que va a Lleida i allà un enllaç de 17min amb l'ultim tren a La Pobla. Espero no perdre l'enllaç a San Vicens, doncs no hi ha cap altre convinació per estar a lleida a les 20:00.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 juny 2007, 21:27
No, només en venen a Barcelona i alguna destinació més comuna, tots amb data 31.DES.07 i cancel.lats amb un tampó manual posant data real d'expendició.entfe001 ha escrit:[
P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona?
Entrada Autor: entfe001 » 01 juny 2007, 21:42
liniadelRipollés ha escrit:No, només en venen a Barcelona i alguna destinació més comuna, tots amb data 31.DES.07 i cancel.lats amb un tampó manual posant data real d'expendició.entfe001 ha escrit:P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona?
Això sempre que la taquilla estigui oberta.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 juny 2007, 21:46
entfe001 ha escrit:liniadelRipollés ha escrit:No, només en venen a Barcelona i alguna destinació més comuna, tots amb data 31.DES.07 i cancel.lats amb un tampó manual posant data real d'expendició.entfe001 ha escrit:P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona?
Això sempre que la taquilla estigui oberta.
Doncs així el demanaré a Sant Vicenç de Calders i allà bitllet a Maçanet (no seria el primer que demano allà)
Entrada Autor: entfe001 » 01 juny 2007, 21:50
Uix... ja em farà angúnia tenir un Girona - Gelida tèrmic (que hauré de compensar amb un Gelida - Girona amb impressió matricialliniadelRipollés ha escrit:Roda de Mar encara venia bitllet edmonson de cartró allà pel 1992...per cert, els que ven ara són tèrmics emesos a Tarragona.
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026