Publicat: 31 maig 2007, 09:23
La C-59 comença (hi ha el punt kilomètric 0) a la sortida 1 de la C33 cap a Mollet Sud. L'agafo cada dia.
No, no és així, potser fins el 2001 sí, però quan es va dur a terme el canvi de codificacions per part de Foment, es va canviar a B-22 el tram entre C-32 i C-31, l'altre continua sent la C-32B. Això ho sé, que cada dia passo per aquest tram.UT596001 ha escrit:Encara més absurd: el ramal de la C-32 que va cap a l'Aeroport està numerat com a A-161 (com si fos una comarcal aragonesa o andalusa!) fins l'encreuament amb la C-31. A partir d'allà es numera com a C-32B.Túnels del Garraf ha escrit:Doncs per codificacions estranyes, intenteu anar des de Sitges a Barcelona per l'autopista.
Exacte. Abans de ser la C 16, l'Eix del Llobregat era la C 1411 que quan van obrir el túnel del Cadí va passar a anomenar-se "Carretera d'Abrera a Bellver de Cerdanya"UT596001 ha escrit:Jo diria que el final és a Bellver de Cerdanya, doncs tan sols surts del túnel del Cadí la carretera "principal" va cap a Bellver, i per anar a Puigcerdà agafes un "ramal", numerat com a C-161, que va fins a Alp, on vas a parar a una GI-??? fins enllaçar finalment amb la N-152 per entrar a Puigcerdà (aquest tros totalment paral·lel al transpirenaic)Túnels del Garraf ha escrit:C-16: Barcelona - St. Cugat - Rubí - Terrassa - Manresa - Berga - Puigcerdà.
Exacte. Abans de ser la C 16, l'Eix del Llobregat era la C 1411 que quan van obrir el túnel del Cadí va passar a anomenar-se "Carretera d'Abrera a Bellver de Cerdanya"UT596001 ha escrit:Jo diria que el final és a Bellver de Cerdanya, doncs tan sols surts del túnel del Cadí la carretera "principal" va cap a Bellver, i per anar a Puigcerdà agafes un "ramal", numerat com a C-161, que va fins a Alp, on vas a parar a una GI-??? fins enllaçar finalment amb la N-152 per entrar a Puigcerdà (aquest tros totalment paral·lel al transpirenaic)Túnels del Garraf ha escrit:C-16: Barcelona - St. Cugat - Rubí - Terrassa - Manresa - Berga - Puigcerdà.
Parlant de la C-37, no entenc perquè el tram dels túnels de Bracons (Gurb-la Vall d'en Bas) passa a denominar-se C-755.Guigui ha escrit:La C-247 passarà a denominar-se C-37, que arribarà fins a Olot, en el que passarà a ser l'autèntic Eix Diagonal (i no el que ve de Vilanova, que és la C-15).
Potser mentre no estigui enllestida la futura variant d'Olot que ha de portar fins a l'A-26, per unificar la nomenclatura fins a Olot al pas per Joanetes amb la C-63 i C-152Sagrerenc ha escrit:Parlant de la C-37, no entenc perquè el tram dels túnels de Bracons (Gurb-la Vall d'en Bas) passa a denominar-se C-755.


