Es dóna una falta de coordinació a totes les línies internacionals de RENFE (que no d´Euskotren) bastant greu.
Només cal mirar els fabulosos horaris de Salamanca-Portugal, Cáceres-Portugal, Tui-Portugal...
I només cal mirar que al País Basc, amb el gran nombre de persones que travessen la frontera cada dia (molt més gran que a Portbou, ja que hi ha molts bascos del sud que viuen a Biarritz o Hendaia pel preu de la vivenda d´aquest país), és Irun i no Hendaia la terminal de rodalies (no és estúpid?).
Menys mal que l´enllaç amb Irun i Sant Sebastià l´assegura Euskotren amb el Topo...
Seria interessant de totes maneres, de comparar els enllaços i correspondències de la RFF/SNCF amb altres països fronterers (amb Itàlia a Menton/Ventimiglia, amb Alemanya a Estrasburg/Kehl, amb Suissa a Mulhouse/Basilea i Annemasse/Ginebra, amb Luxemburg a Thionville/Luxemburg...), perquè tinc l´estranya impressió que aquests mals enllaços, només passen a Espanya, degut a la RENFE.
Estaria bé que m´equivoqués...






