Pàgina 2 de 2
Publicat: 23 oct. 2007, 21:04
Autor: U-Bahn
EUKibo ha escrit:Hospitalet Centre
EUKibo ha escrit:en los vagones.
No és per entrar en baralles, però les coses pel seu nom, si et plau. Si es demana dir Vicenç en comptes de Vicente (encertat), jo demano això.

👍0👎0
Publicat: 23 oct. 2007, 21:25
Autor: EUKibo
Yo hoy no he podido llegar a la universidad. He estado 40min esperando el L95 en plaça Espanya!! Y no paraban de pasar un montón de autobuses a Cornellà, Sant Boi, El Prat llenos a más no poder.
Para saltarme 1 hora de la hora y media de clase que tenia hoy y luego tener que volver a estarme 3 horas en los transportes publicos he dado vuelta atras hacia Montigalà.
👍0👎0
Publicat: 24 oct. 2007, 23:57
Autor: FGC
Feu com volgueu amb hipotètiques noves línies, però us demano un favor mooolt gros, eviteu les discoteques si us plau!!!!!!!!

👍0👎0