Demano disculpes.
Aqui teniu la manera de descongestionar Sants. Evidentment si hi ha linies que no passen per Sants algú en sortirà perjudicat, això ja ho sabem, però s´ha de buscar la manera de perjudicar el menys possible i en aquests, donar-lis solucions eficients.
C1 MATARÓ - BCN PL. CATALUNYA - VILAFRANCA
C2 GRANOLLERS - BCN PG. DE GRÀCIA - VILANOVA
C3 BCN ST. ANDREU - BCN PL. CATALUNYA - CORNELLÀ - CASTELLDEFELS (Nova línia)
C4 BCN SAGRERA - BCN PG. DE GRÀCIA - AEROPORT
C5 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - CERDANYOLA UAB - MARORELL
C6 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - MANRESA
C7 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - VIC
C8 LÍNIA ORBITAL (Nova línia)
C9 MOLLET - CERDANYOLA UAB - MARTORELL
Obres que s´haurien de fer i aventatges:
Noves estacions previstes:
SAGRERA AVE (L4, L9)
SAGRERA MERIDIANA (L1,L4,L5,L9)
PL. GLÒRIES (2 estacions rodalies en diferents túnels i alçades correspondència amb FGC, L1 i Trambesòs)
Nova connexió túnel ADIF Merdiana - Pl. Glòries - EdF (faria la funció de 3r túnel de rodalies)
Descongestió dels actuals túnels i capacitat per créixer totes les línies
Sants i Sagrera tindrien connexió directe amb l´aeroport
+ freqüències de trens a totes les línies, pertant les línies que quedariem penalitzades, per no passar directamnet pel "centre" (linies de Vic, Manresa i Cerdanyola UAB) tindrien molts + trens alhora de fer transbord a la nova estació de Glòries Rodalies.




