Publicat: 18 nov. 2007, 13:14
Ja ho he publicat abans però és que aquest post lliga perfectamnet amb aquest fil i amb eñ de l´Estació de França.
Demano disculpes.
Aqui teniu la manera de descongestionar Sants. Evidentment si hi ha linies que no passen per Sants algú en sortirà perjudicat, això ja ho sabem, però s´ha de buscar la manera de perjudicar el menys possible i en aquests, donar-lis solucions eficients.
C1 MATARÓ - BCN PL. CATALUNYA - VILAFRANCA
C2 GRANOLLERS - BCN PG. DE GRÀCIA - VILANOVA
C3 BCN ST. ANDREU - BCN PL. CATALUNYA - CORNELLÀ - CASTELLDEFELS (Nova línia)
C4 BCN SAGRERA - BCN PG. DE GRÀCIA - AEROPORT
C5 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - CERDANYOLA UAB - MARORELL
C6 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - MANRESA
C7 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - VIC
C8 LÍNIA ORBITAL (Nova línia)
C9 MOLLET - CERDANYOLA UAB - MARTORELL
Obres que s´haurien de fer i aventatges:
Noves estacions previstes:
SAGRERA AVE (L4, L9)
SAGRERA MERIDIANA (L1,L4,L5,L9)
PL. GLÒRIES (2 estacions rodalies en diferents túnels i alçades correspondència amb FGC, L1 i Trambesòs)
Nova connexió túnel ADIF Merdiana - Pl. Glòries - EdF (faria la funció de 3r túnel de rodalies)
Descongestió dels actuals túnels i capacitat per créixer totes les línies
Sants i Sagrera tindrien connexió directe amb l´aeroport
+ freqüències de trens a totes les línies, pertant les línies que quedariem penalitzades, per no passar directamnet pel "centre" (linies de Vic, Manresa i Cerdanyola UAB) tindrien molts + trens alhora de fer transbord a la nova estació de Glòries Rodalies.
Demano disculpes.
Aqui teniu la manera de descongestionar Sants. Evidentment si hi ha linies que no passen per Sants algú en sortirà perjudicat, això ja ho sabem, però s´ha de buscar la manera de perjudicar el menys possible i en aquests, donar-lis solucions eficients.
C1 MATARÓ - BCN PL. CATALUNYA - VILAFRANCA
C2 GRANOLLERS - BCN PG. DE GRÀCIA - VILANOVA
C3 BCN ST. ANDREU - BCN PL. CATALUNYA - CORNELLÀ - CASTELLDEFELS (Nova línia)
C4 BCN SAGRERA - BCN PG. DE GRÀCIA - AEROPORT
C5 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - CERDANYOLA UAB - MARORELL
C6 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - MANRESA
C7 BCN ESTACIÓ DE FRANÇA - VIC
C8 LÍNIA ORBITAL (Nova línia)
C9 MOLLET - CERDANYOLA UAB - MARTORELL
Obres que s´haurien de fer i aventatges:
Noves estacions previstes:
SAGRERA AVE (L4, L9)
SAGRERA MERIDIANA (L1,L4,L5,L9)
PL. GLÒRIES (2 estacions rodalies en diferents túnels i alçades correspondència amb FGC, L1 i Trambesòs)
Nova connexió túnel ADIF Merdiana - Pl. Glòries - EdF (faria la funció de 3r túnel de rodalies)
Descongestió dels actuals túnels i capacitat per créixer totes les línies
Sants i Sagrera tindrien connexió directe amb l´aeroport
+ freqüències de trens a totes les línies, pertant les línies que quedariem penalitzades, per no passar directamnet pel "centre" (linies de Vic, Manresa i Cerdanyola UAB) tindrien molts + trens alhora de fer transbord a la nova estació de Glòries Rodalies.