Re: Descomptes familia nombrosa
Publicat: 15 feb. 2008, 22:45
Que entrin tres nòmines a casa no té per què voler dir que una família és rica.
Fòrum del transport català
https://transport.cat/
Qui ho té al néixer, mai ho deixa...FGC ha escrit:Hola Guigui, ja m'extrenyava que no diguesis res !!!![]()
En principi, no tinc previst confiscar als meus fills el seu sou perquè en tirem els pares. En principi, és clar...FGC ha escrit:Si encara no ets ricachón, ja ho seràs, tingues paciència a que comencin a treballar i portin un parell de nòmines o tres cap a casa.
Rockefellers no, però crec que s'hi veu força gent amb vestit i corbata (inclòs un servidor, quan li toca). Per tant, em reitero: contràriament al que alguns creuen (i d'altres que ho voldrien creure), la P de TP no significa "pobrissalla". I això és quelcom tant saludable com desitjable.FGC ha escrit:En cuant al transport públic, només has de obrir els ulls per veure si belluguen "rockefellers" o obrers, decideix tu mateix.
No, home, no! Una polèmica sana sempre és enriquidora.FGC ha escrit:Una salutació i espero no encendre gaire la "foguera".![]()
S'agrariria que a la resta de territori ATM també s'apliqués (per bé que lo ideal és que s'apliqués a TOT Catalunya). Cada cop que veig a una persona gran a la zona 1 anar gratis o gairebé gratis al bus o metro m'indigno al pensar que fora de la zona 1 han de pagar 6,65 per la T-10, si tenen la sort de ser de només 1 zona el seu desplaçament.Guigui ha escrit:I a Hamburg, els titulars d'un abonament mensual poden dur durant el cap de setmana fins a 10 acompanyants de franc. Però sembla que les polítiques ecolòxiques i socials a Barcelona van per una altra banda...
Bueno, en la ATM léridana puedes recargar tu T-10 hasta con 30 viajes, también se puede con 20. No es posible en la T-10/30.Santfeliuenc ha escrit:crear un abanico de títulos de transporte por número de viajes (de 10 a los que quieras) y otro gran abanico de opciones por tiempo (1 día, 2, 3... una semana, 1 mes, etc.).
Es muy fácil saber eso... pregunta a FGC como distingue a los pensionistas que tienen un 50% de los que tienen un 75%.Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Perfecto, revisa los descuentos y puedes añadir también descuentos para parados con nº del paro, alguna tarjeta, etc. Pero es difícil eso de clasificar a las personas por si son o no son "hijos de papá" o no. En cualquier caso siempre será mejor que un "hijo de papá" vaya en transporte público, aunque sea con descuento, que no que vaya en su Audi o su todoterreno.
Saludos,
Sergio
orique ha escrit:Muy fácil... todo va en función del patrimonio y de la renta de cada uno. De la misma manera que se aplica a los pensionistas, se podría aplicar a cualquier persona.
A una persona que cobra 600 euros mensuales (que las hay), pagar 7,20 € cada semana le supone un esfuerzo económico muchísimo mayor que a una persona que cobra 2000.
Entonces, por esa misma razón... ¿le cobrarías el pan, la leche, una camiseta, un jersey, etc. de manera diferente a una persona que a otra? a mi me parece completamente equivocado y además inútil esa forma de facturarle a nadie el billete o cualquier otra cosa.orique ha escrit:Muy fácil... todo va en función del patrimonio y de la renta de cada uno. De la misma manera que se aplica a los pensionistas, se podría aplicar a cualquier persona.
A una persona que cobra 600 euros mensuales (que las hay), pagar 7,20 € cada semana le supone un esfuerzo económico muchísimo mayor que a una persona que cobra 2000.