Re: Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.
Publicat: 17 jul. 2008, 12:22
Doncs si la veracitat d'aquesta notícia és dubtosa, és imprescindible o bé confirmar-la (citant les fonts com correspon), o bé 
Fòrum del transport català
https://transport.cat/
Estic d'acord, les activitats anunciades en aquest forum crec que nomes haurien de ser les obertes por tothomfaristol ha escrit:Proposo a l'administracio del forum una serie de regles a seguir en aquest subforum de trobades, per distingir ben clarament, trobades proposades per algu a nivell particular i d'altres, de les particulars distingir clarament les que hi hagi que aportar alguna mena de pagament per reserves etc.. de les altres i de noticies d'actes o esdeveniments e inclús com sembla aquesta vegada una trobada pertanyent a associacions que crec que també es bo ressenyar-ho, pero si no s'informa adequadament pot portar a embolics i malentessos, encara que aquestes associacions suposso que tenen altres vies de comunicar als seus associats les seves activitats, l'unic que jo vetaria es la informacio d'activitats a on nomes hi poguesin acudir els associats de alguna entitat perque llavors no te cap sentit que es digui a un forum public, encara que molts participants aqui siguin socis, si mes no una resenya d'alguna activitat un cop feta, es una reflexio.
BRILL 18 ha escrit:Estic d'acord, les activitats anunciades en aquest forum crec que nomes haurien de ser les obertes por tothomfaristol ha escrit:Proposo a l'administracio del forum una serie de regles a seguir en aquest subforum de trobades, per distingir ben clarament, trobades proposades per algu a nivell particular i d'altres, de les particulars distingir clarament les que hi hagi que aportar alguna mena de pagament per reserves etc..
ja que el contrari pot crear confusions, si mes no es podrie incloure en aquestes normes, que en el cas de ser activitats nomes per membres d'associacions s'indiques molt clarament
)http://www.aafcb.org/06-activitats/activitats.htmMarcel Estadella ha escrit:Si busqueu a la web de la "soci" a "activitats" hi trobareu l'informació que s'ha penjat una mica més amunt en aquest fil .
wefer ha escrit:Marcel Estadella ha escrit:
P.D: una simple trucada m'ha permès confirmar que el viatge és només per a socis, però si no en sou i aneu acompanyat d'una persona que sí ho sigui, no hi haurà problema. Jo, evidentment, en sóc soci, i segurament hi aniré, per la qual cosa qui vulgui venir "amb mi" ho pot fer tranquil·lament.
La única cosa que no he pogut saber és si la granota arribarà a Sabadell o es quedarà a Rubí, però el més possible és que sí arribi a Sabadell (Estació?).
Jo ja tinc el meu bitlletFran-Ikarus ha escrit:Pels socis de la "Soci", o que tingueu accès més directe a la informació: els bitllets es poden/podran reservar abans de temps? O es començaran a vendre al setembre?