Pàgina 2 de 2

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Publicat: Dimarts 20/01/2009 17:25
Autor: wertymetrotren
genissimon ha escrit:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!
estaria be pero la renfe diria que no seria rentable , pero molts mataronins estarien d'acord

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Publicat: Dimarts 20/01/2009 17:33
Autor: wertymetrotren
genissimon ha escrit:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!
i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies

Encabir regionals

Publicat: Dimarts 20/01/2009 18:49
Autor: Guigui
wertymetrotren ha escrit:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.

Re: Encabir regionals

Publicat: Dimecres 21/01/2009 12:07
Autor: Archie-250
Guigui ha escrit:
wertymetrotren ha escrit:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.
Només que posessin un tren cada hora, o cada tres quarts, ja hi cabríen a la línia fins Granollers. Per que els laborables, rodalíes cap a Sant Celoni un cada mitja hora, i els festius, cada hora. O fer una llançadora a Sant Celoni, que allà també tenen bastantes vies i fins Maçanet, son vint minuts com a màxim...

Salutacions. :hola

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Publicat: Dissabte 24/01/2009 22:44
Autor: Mako448
Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.

Una sensacional notícia per mi,ja que d'aquesta manera és mijora notablement les comunicacions Maresme-Girona.

Ara nomès falta allargar alguns Sant Celoni de la C2 cap a Maçanet,i assegurar a Gualba,Riells i Viabrea i Hostalric ña frequència d'un tren cada hora.

Publicat: Dilluns 26/01/2009 17:51
Autor: Ecomobisostrans
Mako448 ha escrit:Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.
Amb que parin els que enllacen amb un C1 n'hi hauria prou, però benvinguda sigui la noticia.