Doncs precisament el fet de que en dies feiners hi hagi molts cotxes ocupats per una sola persona potser indica que es tracta de desplaçaments per raons de feina. Jo estic a favor del transport públic per sobre del privat, però per aquest ordre, primer el transport públic i després reducció del privat, no al contrari, com interessadament ens estan fent empassar.
I alerta, que ara deixo anar un parell d'aparentment demagògiques, però pensem una mica si no tenen una part de raó:
-Els mateixos líders polítics i ´d'opinió que més diuen estar en contra del transport privat, quan resulta que hi ha empreses
fabricants d'aquests vehicles que es volen deslocalitzar o tancar, es porten les mans al cap. Quina incoherència, no? Què volen, que la gent compri cotxes però no els facin servir? Potser haurien de triar, caixa o faixa, oi?
-La segona gran hipocresia és la gran quantitat de diners que recapten les administracions gràcies als "insolidaris" automobilistes (i també motoristes), sigui via impostos, sigui via sancions. Poca conya, és una cosa similar al de la bombolla immobiliària, han estat els Ajuntaments els primers a fomentar un creixement urbanístic exagerat perquè necessitaven els diners que generava per cobrir despeses.
Insisteixo, sóc partidari i usuari habitual i diari del transport públic i no agafo el cotxe si no és imprescindible, però estic molt, molt tip d'aquest discurs continuat culpabilitzant de tots els mals els ciutadans de a peu, quan són els gerents de la cosa pública els qui no fan el que han de fer, sigui per manca de recursos, sigui per manca de capacitat (ho desconec). En qualsevol cas, cap de les dues opcions justifica aquesta cantarella que ja cansa després de tants anys. Si després de 30 anys d'ajuntaments sensibles amb aquesta problemàtica encara estem com estem, potser són ells els qui no han fet els deures.
i insisteixo, visca el transport públic (quan existeix, esclar)
👍0👎0