Jo he tornat a enviar una nova carta, i m'he permès de seguir el que va recomanar el nostre company Fran-Ikarus.
Us adjunto la carta enviada:
Benvolgut Sr. Carrera
Li agrairia de fer arribar a la Direcció de FGC la meva protesta per la decisió de considerar que el furgó automotor nº 3 (actual 162.01) no te rellevància històrica. Tot i que li parlo en nom propi, li puc assegurar que des del mon dels afeccionats i també des del Fòrum del Transport Català hi ha molt malestar per aquesta decisió.
Respecte al criteri per a no preservar el furgó-automotor nº3 (162.01), jo els diria: que han equivocat el criteri! Un vehicle més que centenari i que ha estat reaprofitat d'aquesta manera, durant, com a mínim, dues transformacions de rellevància, mostra millor que cap altre una de les virtuts del Tren de Sarrià al llarg de les dècades: aprofitament, fins allà on es podia, d'allò que hi havia.
Reconsiderin, sí us plau, aquesta decisió; és una peça única que creiem cal preservar, si no la pròpia empresa FGC, sí algun museu, o alguna de les associacions per a preservació del material ferroviari.
Els hi adjunto una nota tècnica de la construcció dels tres automotors, extret del Brill Magazine de novembre de 1913.
Moltes gràcies i a les espera de millors noticies.
Ben cordialment