Aquesta tarda una mica de festival a la LL-A per qué un tren s'ha averiat a Plaça Espanya.
Jo arribo a les 19.00 a l'andana d'Hospitalet Av.Carrilet per tornar a casa amb l'S8 que passa a les 19.03 direcció Martorell,passen els minuts i no passa i a les 19.09 apareix un L8(el de les 19.11,2 minuts avançats,i amb 211.04

),peró l'S8 de les 19.03 ni rastre.De sobte apareix una noia empleada de FGC dient que el proper R6(19.14)vindria amb retard perqué pararia a totes les estacions,li pregunto per qué és i tot aixó,i diu que vindrà amb retard.Abans de vindre el tren s'informa per megafonia manual que el proper tren vía 1 R6 i Atenció pararia a totes les estacions!A les 19.20 apareix l'S8MartR6Igual ,en doble i plena a vessar(amb 6 minuts de retard),anant cap a Igualada aturant-se a totes les estacions.Ha arribat a Sant Andreu a les 20.52,hora prevista:20.33,
19 minuts de retard(amb encreuament a Pallejà i tot),i decideixo quedfarme 1 minut mès tard,i 1 minuts mès tard apareix un S4 en simple i bastant buida.
Ara bé les meves conclusions;
-Sí 2 minuts mès tard hi ha un S4,i el S8MartR6Igual anava plena i 2 minuts mès tard hi havia un S4,per qué no ha infomrat FGC que dintre de 2 minuts passaria un S4,i fer que l'R6 faci el servei de sempre.Així aniria mès buida i mès ràpida.Aixó ha perjudicat molt els usuaris de l'R6.
-Per qúé L8 que passa a les 19.11,vist que el servei no anava bé,decidís anar fins a Martorell.Potser per qué era una 211?O per qué el servei de tornada d'aquest tren s'hauria de suspendre.No sé que és aixó de suprimir un S8,jo de FGC haguès suprimit l'L8 i el tren prvist per fer un L8 que haguès fet un S8 i punt,és suprimiria un L8?,segurament,peró la difèrencia entre que és suprimeixi un L8 i un S8 és bastant,suprimir un sol L8 no afecta tant,peró un S8,sí.A mès envien un tren de Martorell a Molí Nou de buit i a partir d'aquí prestant servei L8.
A mès sí s'haguès fet aixó,hauria anat amb 211 a Sant Andreu

👍0👎0