Dissabte passat, venia amb la L4 direcció Trinitat Nova quan, de sobte, el tren on anava (de la sèrie 9000) s'ha aturat enmig del túnel entre Via Júlia i Trinitat Nova. Al cap d'un minut reprenia la marxa. Però quan arriba a Trinitat Nova, se sent un soroll estrany després dae parar i s'apaguen els llums del tren (excepte uns llums que hi ha sobre les portes). Intentem obrir les portes i no podem. Esperem, enmig del "murmullo". Per fi, la llum torna però només els fluorescents de sobre les portes, els altres no. Veiem com el llum vermell que indica "aquesta porta no funciona" (un vermell que hi ha sobre les portes, al costat del groc que s'encén quan es tanquen) s'encén a totes les portes. Algú comença a donar-li cops a la porta i a intentar forçar-la, i no aconsegueix res. S'apaguen tots els llums altre cop, i al cap d'uns segons tot torna a la normalitat. Surto del tren. A veure, sembla una història de por, però tot això igual dura uns cinc minuts. Mentre m'assec al banc a Trinitat Nova a esperar la L11, on em vaig quedar flipat perquè el panell informatiu deia que li quedaven 12 minuts, observo dos "metreros" dient alguna cosa d'un pantògraf abaixat. Al cap de 16 minuts (després del típic "processant nova informació" i el logo del metro i 2 minuts apareix el tren de la L11.
Quatre preguntes:
1. Això que m'ha passat creieu que pot ser per allò dels dos "metreros" que parlaven del pantògraf? Potser el pantògraf es va abaixar o alguna cosa, i aquest va ser el soroll que vaig sentir?
2. Per què va trigar tant la L11? La seva andana estava lliure. Potser no hi té res a veure...
3. Us ha passat alguna cosa semblant? Potser sí...
4. Això és normal??
👍50👍0👎0