tintin ha escrit:Hola, el dijous dia 7 a la L3 allà a les 16:50 aprox, quasi col·lisionem amb el tren de davant a l'estació Les Corts. El meu tren era un 3000 i crec que anava en manual (i sort d'això) a l'arribar a Les Corts ens vam aturar mig tren a dins de l'andana i l'altre mig dins del tunel, després d'una estona aturats ens van fer dessallotjar el tren i vam sortir per la primera porta que hi ha al cap del tren, i al sortir a escasos 10 metres hi havia un 2000 aturat (suposo que s'havia quedat clavat allà per qüestió dels frens o a saber què) i dic sort de que anavem en manual perquè el motorista es va donar compte i va fer una parada suau i sense cap incident. Al cap d'una estona, el 2000 es va poder moure i llavors el nostre motorista va entrar el tren sencer dins l'andana i ja ens va dir que podíem tornar a pujar i al cap d'una estona ja vam reprendre las marxa.
PD: Els motoristes i empleats del metro van actuar de forma molt correcta.
Salutacions!!
Home, de forma molt correcta, ho dubto, ja explicaran per quin motiu el tren en que anaves va passar-se el disc en vermell de l'estació anterior amb passatge.
Si el 2000 necessités ajuda, el que sempre he vist fer, es que desallotgen el tren del darrere a l'estació anterior, i amb permís del CCM per passar-se el disc en vermell va a socórrer el tren, això si anirà amb Manual si o si, el que es segur, és que el motorista era totalment conscient de que tenia el tren al davant.
En fi, m'estranya força que s'hagi actuat així, ara be, sempre és morbós de veure, m'has fet agafar enveja
👍30👍0👎0