D.E.P.
Edito: a aquesta notícia hi ha un vídeo on hi han algunes imatges sobre el que explico: http://www.324.cat/noticia/2248396/cata ... al-riu-Ter
Hora i data actual: 23 juny 2026, 20:52
Entrada Autor: oriolp13 » 14 des. 2013, 17:13
Entrada Autor: voltrega » 14 des. 2013, 18:08

Entrada Autor: UT440_132M » 14 des. 2013, 19:15
Entrada Autor: oriolp13 » 15 des. 2013, 00:44
No estic d'acord amb el que dius. No gastarem una millonada a fer una carretera nova quan en sentit Ripoll l'antiga serveix perfectament, i només té aquesta curva i la de la depuradora perilloses, i estàn senyalades (i no son pitjors que les de la zona de Tagamanent i Aiguafreda). No hem de gastar una millonada perquè els conductors no redueixin la velocitat al que toca. Potser s'haurien de plantejar d'instal·lar un radar fixe en aquell punt i d'aquesta manera obligar a reduïr la velocitat.voltrega ha escrit:Quan es va decidir desdoblar la C17 es va decidir que sols es faria de nou el vial direccio Barcelona i es mantindria l'antic traçat de la carretera antiga pel sentit Ripoll. Les prestacions entre un i altre sentit no tenen res a veure ja que el tros de l'accident conserva les curves de la vella carretera. Cal suposar que aixo es va fer per economitzar despesa i ara patim les consecuencies. Els conductors porten molta estona conduint confiats i a altes velocitats des de el sud, tot i que esta limitat a 80 molta gent pren aquest tram a mes de 100 kph degut a la sensacio d'inercia pscologica. Crec que s'hauria d'haver fet un vial paral.lel al nou traçat pel sentit Ripoll. A aixo cal afegir el mal sol.lucionat tram final de l'autovia a Ripoll que acaba en una forta corba i en una rotonda a la depuradora.
Entrada Autor: voltrega » 15 des. 2013, 02:41
Estic en part d'acord amb el que dius, pero afegire un raonament mes. El tram de l'accident els matins d'hivern queda a l'ubaga moltes hores al mati, cosa que no succeeix al sentit Barcelona que li toca el sol molt abans i es un tram menys propici a la formacio de plaques de gel, encara que el tram de l'accident estigui senyalitzat a 80 kph a primeres hores del mati hi ha plaques de gel molts cops -hi passo sovint- i si no toca el sol NO ES VEUEN DE LLUNY pel que es dificil anticipar-se a elles per evitar-les. Es clar que els conductors han de respectar les limitacions, pero molts no ho fan. Crec que aquest es un motiu pel qual s'hages d'haver fet un vial mes elevat paral.lel al sentit sud.oriolp13 ha escrit:No estic d'acord amb el que dius. No gastarem una millonada a fer una carretera nova quan en sentit Ripoll l'antiga serveix perfectament, i només té aquesta curva i la de la depuradora perilloses, i estàn senyalades (i no son pitjors que les de la zona de Tagamanent i Aiguafreda). No hem de gastar una millonada perquè els conductors no redueixin la velocitat al que toca. Potser s'haurien de plantejar d'instal·lar un radar fixe en aquell punt i d'aquesta manera obligar a reduïr la velocitat.voltrega ha escrit:Quan es va decidir desdoblar la C17 es va decidir que sols es faria de nou el vial direccio Barcelona i es mantindria l'antic traçat de la carretera antiga pel sentit Ripoll. Les prestacions entre un i altre sentit no tenen res a veure ja que el tros de l'accident conserva les curves de la vella carretera. Cal suposar que aixo es va fer per economitzar despesa i ara patim les consecuencies. Els conductors porten molta estona conduint confiats i a altes velocitats des de el sud, tot i que esta limitat a 80 molta gent pren aquest tram a mes de 100 kph degut a la sensacio d'inercia pscologica. Crec que s'hauria d'haver fet un vial paral.lel al nou traçat pel sentit Ripoll. A aixo cal afegir el mal sol.lucionat tram final de l'autovia a Ripoll que acaba en una forta corba i en una rotonda a la depuradora.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 15 des. 2013, 11:11
I jo afegeixo: doncs potser sí, perquè en aquest tipus de punts negres on les conseqüències acaben sovint amb el cotxe accidentat envaïnt l'altre carril, un gran nombre de víctimes no tenen cap control sobre el compliment o incompliment de les normes que estigui fent l'iniciador del sinistre.oriolp13 ha escrit:No estic d'acord amb el que dius. No gastarem una millonada a fer una carretera nova quan en sentit Ripoll l'antiga serveix perfectament, i només té aquesta curva i la de la depuradora perilloses, i estàn senyalades (i no son pitjors que les de la zona de Tagamanent i Aiguafreda). No hem de gastar una millonada perquè els conductors no redueixin la velocitat al que toca. Potser s'haurien de plantejar d'instal·lar un radar fixe en aquell punt i d'aquesta manera obligar a reduïr la velocitat.

Entrada Autor: UT440_132M » 17 des. 2013, 00:42

Entrada Autor: genissimon » 07 gen. 2014, 08:26
👍20Diari de Girona, 7 de gener de 2014 ha escrit: El Ripollès vol un radar fix al revolt de la C-17 on va morir una família
El president del Consell i els alcaldes de les Llosses i Ripoll demanaran avui a la Direcció General de Carreteres millores a la via i l'aparell
[...]

Entrada Autor: genissimon » 08 gen. 2014, 08:20
👍20Diari de Girona, 8 de gener de 2014 ha escrit: Carreteres descarta per ara el radar fix de la C-17 a les Llosses
Territori posarà nova senyalització al revolt on va morir una família i anuncia l'encàrrec d'un estudi per millorar el tram entre Masies i Ripoll
[...]

Entrada Autor: UT440_132M » 12 feb. 2014, 13:46

Entrada Autor: UT440_132M » 27 març 2014, 00:42
Entrada Autor: oriolp13 » 27 març 2014, 03:10
Per el que es veu a les imatges, el ciclista anava per un cami al costat de la C-17, no per la mateica C-17. Ja que encara seria més estrany que anés per laq C-17 amb una bicicleta de muntanya....UT440_132M ha escrit:Un ciclista de 51 anys de Vic mor a la C-17 a Malla
última actualització: 26-03-2014 (21:42)
L’home ha caigut i ha quedat inconscient. Els serveis d’emergències l’han intentat reanimar, però finalment ha mort.
Comunicat del Servei Català de Trànsit
http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/3564 ... c-17-malla
L'SCT informa d'un accident mortal de trànsit a la C-17 a La Malla (Osona)
DIA: Dimecres, 26 de març de 2014
HORA D'AVÍS: 17.22 h
VIA: C-17, al punt quilomètric 54, a La Malla (Osona)
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest tarda s’ha registrat un accident de trànsit mortal al punt quilomètric 54 de la C-17 a l’altura de la La Malla (Osona, Barcelona).
Els Mossos d'Esquadra han rebut l’avís del sinistre a les 17.22 h. Per causes que encara es desconeixen, un home que circulava amb bicicleta ha caigut quedant inconscient. Els efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’han intentat reanimar però finalment ha mort. Es tracta de Miguel Agustí L.R. de 51 anys i veí de Vic.
En l’accident, que no ha provocat afectació viària, han intervingut 6 patrulles de Mossos d’Esquadra, així com 2 ambulàncies.
Jo em pregunto què punyetes feia aquest ciclista dins la C-17, quan en aquest tram tenen prohibida la circulació des de l'any 2009 quan es va reconvertir en autovia.

Entrada Autor: UT440_132M » 27 març 2014, 13:24
Després he vist les fotos, i sembla que anava pel lateral sentit BCN, prop d'on hi ha la Creu Roja de Malla. Desafortunat accident, i molt estrany.oriolp13 ha escrit: Per el que es veu a les imatges, el ciclista anava per un cami al costat de la C-17, no per la mateica C-17. Ja que encara seria més estrany que anés per laq C-17 amb una bicicleta de muntanya....

Entrada Autor: UT440_132M » 08 abr. 2014, 13:25


Entrada Autor: UT440_132M » 28 maig 2014, 13:37



Entrada Autor: genissimon » 09 juny 2014, 12:56
👍20Diari de Girona, 9 de juny de 2014 ha escrit: Tres accidents col·lapsen l´AP-7 a prop de Girona en sentit França
Hi ha quatre quilòmetres de cues i les sortides 6 i 7 estan bloquejades
[...]

Entrada Autor: genissimon » 10 juny 2014, 08:41
👍20Diari de Girona, 10 de juny de 2014 ha escrit: Un paracaigudista aterra per accident en un carrer i un cotxe l´atropella
L'esportista forma part de l'equip nacional de Noruega i un helicòpter el va traslladar greu a l'hospital Trueta de Girona
[...]

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 11 juny 2014, 13:44

Entrada Autor: UT440_132M » 14 juny 2014, 23:37

Entrada Autor: UT440_132M » 25 jul. 2014, 14:08

Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026