UT596001 ha escrit:Peter ha escrit:si MD va curta de material, rodalies encara va pitjor.
No puc estar d'acord, i als fets constatables es pot veure. Com és que
cada dia han de sortir unitats de Rodalies a cobrir serveis regionals fins a Tortosa, Portbou o Lleida (tant per Valls/Tarragona com per Manresa)? I no només 440R, fins fa uns anys també 447 (jo mateix m'he empassat un Flaçà-Granollers amb 447).
.
Tot i que ara hi han mès 440R circulant,i ja no s'ultilitzen tant les 447(tot i que els diumenges per el que tinc entès alguns regionals de Cambrils i Tortosa és fan amb 447),peró cal tenir en compte que en els últims 12 mesos s'han enviat 440R d'altres nuclis de rodalies cap al de Barcelona,i d'aquestes 440R una bona part han estat pintats amb l'imatge de regionals.
A mès totes( o quasi totes) les 440R que ara són de la UN de Regionals i amb esquema Regionals-Mitjà Distància o el que sigui,abans eren amb esquema de rodalies,tot i que els seients segueixen sent iguals.
Amb aixó vull dir que encara segueix havent-hi material de rodalies circulant com regionals,peró no tant com abans,tot i que els regionals de Lleida via Manresa la majoria de cops els veig amb 440R pintats de rodalies pantone peró també de regionals pantone,peró tornant al tema,cal dir que les 440R pintats de regionals són unitats de regionals,i aquestes unitats les compto com regionals.
Mès que falta de trens regionals,el que crec que falta són trens regionals amb seients dignes,i algunes d'aquestes 440R de regionals els canviaria per seients 'tipo 470',tal com s'ha fet amb la 440-235.
I una altra cosa sobre la línia de Puigcerdà,en cas que les proves amb 447 tinguessin resultats dolents,amb quin material és prestaria el servei?Tornarien les 440R que van anar a Santander,o és faria el servei amb civia 463 que sí que han fet proves per aquest tram i segons tinc entès amb resultats bons?
👍0👎0