Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 167

Re: Avistaments curiosos de trens

Entrada Autor: Railjet OBB » 09 juny 2020, 15:50

TGV Duplex per l'empresa Franco-espanyola Rielsfera a punt de començar les proves.



Imatge

albe6
N8
N8
Entrades: 1040
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » 09 juny 2020, 20:07

Sent que diuen que volen apostar pel low-cost, com creieu que portaran l'interior; tradicional 2 classes estil Inoui o classe única estil Ouigo?

Jo havia entès que era Eurodúplex (47xx) i no pas Dasye (7xx) la rama que venia.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 09 juny 2020, 23:10

albe6 ha escrit: 09 juny 2020, 20:07 Sent que diuen que volen apostar pel low-cost, com creieu que portaran l'interior; tradicional 2 classes estil Inoui o classe única estil Ouigo?

Jo havia entès que era Eurodúplex (47xx) i no pas Dasye (7xx) la rama que venia.
És una branca Euroduplex, en concret la 807 (una 2N2 3UH, de les que ja feien els trens internacionals a Barcelona).


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » 10 juny 2020, 22:49

Esta tarde avistada la ut 447 041, en los talleres de Sant Andreu comptal, lo curioso es que esta unidad esta parada totalmente con los dos pantografos bajados, en las vías de la nave de los Talgo y mea resultado curioso ya que esta en esas vías y no en las de la nave de regionales. Después cuando la ví con más detalle vi que no vino por sus propios medios sino que la remolcó una 311 ya que aún seguía acoplada ala unidad...

Según listadotren.es esta unidad perteneciente ala base de Cornellá y lleva asientos de cercanías. :nose



albe6
N8
N8
Entrades: 1040
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » 10 juny 2020, 23:25

Pel que diuen la nova Eurodúplex ;SNCF Rielsfera, per a low-cost ¿BCN - MAD? li han retirat els sistemes de seguretat francesos KVB i TVM i es queda només amb ERTMS.

No feia falta també ASFA per entrar a Sants i a Atocha?
A futur, el manteniment l'hauran de fer aquí, no? Si perden la facultat d'anar pel seu propi peu per França...



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 11 juny 2020, 09:34

albe6 ha escrit: 10 juny 2020, 23:25 Pel que diuen la nova Eurodúplex ;SNCF Rielsfera, per a low-cost ¿BCN - MAD? li han retirat els sistemes de seguretat francesos KVB i TVM i es queda només amb ERTMS.

No feia falta també ASFA per entrar a Sants i a Atocha?
A futur, el manteniment l'hauran de fer aquí, no? Si perden la facultat d'anar pel seu propi peu per França...
També faran serveis entre Madrid i València i Alacant.

Jo supose que també tenen ASFA, de fet és una de les 10 unitats TGV 2N2 3UH que ja el tenien instal·lat per a arribar a Barcelona. A més, segons he llegit a diversos mitjans sí que el mantenen.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2253

Entrada Autor: albert28 » 02 ago. 2020, 20:41




David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » 07 ago. 2020, 18:14

Hoy eran aproximadamente las 16:36 y en la estación de sants una 448 realizó el REX (Tortosa/Valencia) , me resulta curioso ya que siempre lo hacen o lo hacían las 470, 447 y 449 ya que según tengo entendido las 448 los maquinistas de Valencia no están habilitados a conducirlas



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 09 ago. 2020, 12:15

David.F.C.M.B.1000 ha escrit: 07 ago. 2020, 18:14 Hoy eran aproximadamente las 16:36 y en la estación de sants una 448 realizó el REX (Tortosa/Valencia) , me resulta curioso ya que siempre lo hacen o lo hacían las 470, 447 y 449 ya que según tengo entendido las 448 los maquinistas de Valencia no están habilitados a conducirlas
Segurament canviarien de tren a Tortosa, ja que com bé dius els maquinistes de València no estan habilitats a les 448 i el servei de tornada el va fer una 470.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2253

Entrada Autor: albert28 » 25 ago. 2020, 16:01






ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 29 set. 2020, 23:05

Opinen ustedes... pero quizá es la primera y sea la última vez que esto sucede: por si no os orientáis, salida de martorell sentido barcelona.
https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR ... stQdeWP41Q


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4545
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 30 set. 2020, 00:46

Hace un montón de tiempo habian buques haciendo refuerzos de R 4…


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » 07 gen. 2021, 14:59

Aquest matí he viatjat en un servei R1 amb destinació Mataró, que en arribar a L'Hospitalet s'ha transformat en un R3 cap a Granollers Canovelles.

A l'App d'ADIF i als indicadors del tren, es mostrava R1 Mataró com a destinació. A les estacions, els indicadors mostraven destinació R1 L'Hospitalet. Molts passatgers que anaven cap a Barcelona, no han pujat al tren i s'han quedat a l'andana esperant el següent tren.

A L'Hospitalet, s'han canviat els indicadors i pantalles del tren, i un vigilant de seguretat ha avisat a crits des de la porta que el tren anava cap a Granollers. Després, una senyora sense uniforme ha recorregut el tren repetint l'advertiment. En cap moment han fet servir la megafonia del tren.



França451
N9
N9
Entrades: 2425
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » 07 gen. 2021, 15:55

Renfe445 ha escrit: 30 set. 2020, 00:46 Hace un montón de tiempo habian buques haciendo refuerzos de R 4…
No era un R4, Frank... Si abres el vídeo, era un tren haciendo un servicio en la R8. Si ha hecho una revisión en Martorell y por la razón que sea ha tenido que dirigirse desde allí a Granollers para hacer servicios en la R2 Centro, no es muy descabellado que aprovechasen el viaje para ponerlo en servicio en la línea. Hubiera estado bien pillarlo pasando por Rubí, Sant Cugat o la Autónoma. Los lugareños hubieran flipado en dobly surround al montar en eso. Y ya puestos, hubiera sido muy bueno llenar el tren y exigir a ADIF unas frecuencias decentes en la línea argumentando el "aumento masivo de usuarios, así como la oferta de plazas". Ya sabemos que sólo hizo un servicio en la línea, para dirigirse a Granollers a hacer otra, pero hubiera estado bien usarlo como excusa para exigir a ADIF una frecuencia decente en la R8.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1979

Entrada Autor: sag470 » 25 gen. 2021, 18:07

Avui el 451.004 a la R8.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2260
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » 03 feb. 2021, 19:21



Salvem l'Estació de França!

adriaesc
N7
N7
Entrades: 491
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » 03 feb. 2021, 19:49

m.h.t. ha escrit: 03 feb. 2021, 19:21
Se sap on anava/d'on venia?



Funikram
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Gelida Estació Superior

Entrada Autor: Funikram » 03 feb. 2021, 23:24

adriaesc ha escrit: 03 feb. 2021, 19:49
m.h.t. ha escrit: 03 feb. 2021, 19:21
Se sap on anava/d'on venia?
Avui, cap a les 14:45h, he vist un 130 a Sants. A la via 11, si no m'equivoco. Podria ser aquest.

Pot ser el Talgo Torre del Oro i han fet el servei amb un 130 en lloc d'una composició Talgo? :nose


"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."

Schesky
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: Schesky » 04 feb. 2021, 00:25

Funikram ha escrit: 03 feb. 2021, 23:24
adriaesc ha escrit: 03 feb. 2021, 19:49
m.h.t. ha escrit: 03 feb. 2021, 19:21
Se sap on anava/d'on venia?
Avui, cap a les 14:45h, he vist un 130 a Sants. A la via 11, si no m'equivoco. Podria ser aquest.

Pot ser el Talgo Torre del Oro i han fet el servei amb un 130 en lloc d'una composició Talgo? :nose
Imagino que seria el Talgo (Intercity) Bcn-Cartagena, potser? Just ahir vaig veure a l'app d'Adif. que el Talgo Bcn-Cartagena i el Bcn-Lorca tornen a parar a Tarragona.
Screenshot_20210204_003125.jpg
Screenshot_20210204_003125.jpg (62.96 KiB) Visualitzat 34264 cops
El Torre del Oro ho vaig mirar i segueix fent parada a Camp de Tarragona. Tandebò poguem seguir veient trens de LD per l'estació de França...



davida
N9
N9
Entrades: 1854
Contacta:

Entrada Autor: davida » 04 feb. 2021, 08:38

El Torre del Oro utilitza LAV en 2 trams: Barcelona Camp de Tarragona i Cordoba Sevilla. Per tant tenen que ser material tipus 130, 120 o 121.
Els Intercitiy a la regió de Murcia si son directes i sense transbord, tenen que ser material Talgo remolcat i via Tarragona ciutat. Durant les obre de Sants a circulan via Camp de Tarragona i transbord a Alacant.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”