Pàgina 15 de 59
Publicat: 09 maig 2007, 20:28
Autor: treneros
Trenscat ha escrit:Avui he passat per allà i de moment segueixen havent-hi dos cotxes, si bé ja estan acoblats. Els vigilants que hi havia per allà deien que possiblement demà portarien la resta dels cotxes i que se l'endurien. Per sort el tren està ben vigilat i segueix ben net

A les 19:45 ja hi era la composicio complerta, amb les unitats 6001-6002-6601-6003-6004 ja acoplades
Publicat: 09 maig 2007, 21:51
Autor: aarongilp
En Jordilar em comunica que l'encarregada de dur el 6000 fins a Pl. Catalunya és la 319.247 (ex-AVE-UIC).
Publicat: 09 maig 2007, 22:20
Autor: sigfrid440s
Correcte, la vem veure jo y Mr Wefer a Bifurcació.
Salutations Fotrapeople!
Publicat: 09 maig 2007, 22:33
Autor: Pere
Us comunico que ha arribat la 252-074 pantone a Sabadell Sud.
Fotos quan pugui !
Publicat: 10 maig 2007, 16:20
Autor: EUKibo
Que algu expliqui que heu vist!?!?!?!
Publicat: 10 maig 2007, 20:21
Autor: El LLOP
el 4001 va anar a buscar el 6001
Publicat: 10 maig 2007, 20:39
Autor: Jordilar
Molt inèdites les fotos, LLOP
Això del 4001 ha sigut casualitat?
Publicat: 10 maig 2007, 22:33
Autor: U-Bahn
Bravo per les fotos!
Publicat: 11 maig 2007, 00:39
Autor: faristol
Molt bones e interesants fotos, Gracies!!!
Publicat: 11 maig 2007, 01:20
Autor: alex86bcn
MIra tu! Quin regal d'aniversari! Trenecito nuevo para la L1 (es que el dia 9 va ser el meu aniversari

). Jajaja tal com han dit per aqui, fa por veure l'organització que porteu! Quants 6000's arribaran? Tots entraran al FMB de la mateixa manera? Sabadell Sud, via adif i agulla? Així doncs encara puc caçar uns quants!! I una altra pregunta, especialment per al Llop...ja ha traccionat per via de FMB??? o nomes ha sigut arrastrat per la 4001? (va ser tot la composició de 5 cotxes, o part d'ella?)
Ja tinc ganes de veure'l circular...ara que amb els elements que fan servir aquesta linea, especialment al tram d'hospitalet, el qual faig servir molt sovint...veurem quant dura. Es molt trist agafar un 4000 a les 7 de la tarda a Florida, i veure com el tren arriba ple de caqueta...amb gent que el mes civic que sap fer es liar-se un porro al vagó i a sobre mirar-te malament...EN FI!!!!
Publicat: 11 maig 2007, 21:42
Autor: Vox
No se si son Breiking Nius però hi ha, mínim, 3 2100 a la L4.
Torns 413, 414 i 415. El primer tenía el 2160, el segon el R2114 i el tercer el 2145.
Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
Vox
Ep!
Publicat: 12 maig 2007, 01:39
Autor: JaMiRo!
Vox ha escrit:Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
D'això, només hi ha
UNA generació de 2100 malgrat que les més antigues tinguin seients negres.

Re: Ep!
Publicat: 12 maig 2007, 03:02
Autor: Vox
JaMiRo! ha escrit:Vox ha escrit:Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
D'això, només hi ha
UNA generació de 2100 malgrat que les més antigues tinguin seients negres.

Tens raó Oscar, volia dir "2a fornada", la dels seients grisos.
Recordem que la 1a fornada efectivament te seients negres o tambè coneguts com seients "REBEKA Y YORDI, 1999"

:D
Vox
Publicat: 12 maig 2007, 12:24
Autor: Izo
Ara que he vist més fotos he de dir que la 6000 m'agrada més que fa unes setmanes.
Visca els trens cucs-menjadors-de-fusta!!!

Publicat: 17 maig 2007, 12:13
Autor: Miquel
Bon dia, soc nou aquí, d'ençà porto molt de temps llegint el que poseu, a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
Publicat: 17 maig 2007, 12:20
Autor: Guigui
Miquel ha escrit: a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
O sigui, que si li corregeixen la disfunció
elèctil, en menys de 10 dies veurem un cuc adossat circulant per la L3.
Déu n'hi do el nivell al que han arribat els polítics: a falta de res més a presentar a l'electorat, posen a circular trens amb la cirurgia plàstica acabada d'estrenar. Jo no hauria resumit millor 4 anys de
con-gestió.
Publicat: 17 maig 2007, 12:53
Autor: Platanito
Proposo el dia 27 de maig d'enguany com a data de tancament del fòrum. Quedem al mateix lloc al gener del 2011, a temps per veure les properes inauguracions. Total, ja sabem que entre mig no fotran res...
Publicat: 17 maig 2007, 13:59
Autor: Denisuko
Miquel ha escrit:Bon dia, soc nou aquí, d'ençà porto molt de temps llegint el que poseu, a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
Li queda poc per començar a correr: conectar les cameres de seguretat i poc més. A més a més primer han de fer les proves sense passatgers i amb bidons d'aigua
Publicat: 18 maig 2007, 01:18
Autor: faristol
Segur que faran les proves amb bidons d'aigua?? Amb un tren nou ho vec llògic pero amb unes unitats que ja fa temps que estan rodades???? sera per comprobar la resistencia dels nous pasadissos??? Potser es necesari per homologacions etc... ves a saber.
Publicat: 18 maig 2007, 08:06
Autor: victorcasta
Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.