Amb tot, crec que s'està prioritzant l'ús de la línia troncal Pça Catalunya-Sarrià pel tràfic suburbà, relegant a un paper secundari el trafic pels ramals d'Av Tibidabo i Reina Elisenda, i per tant disminuint notablement el servei que s'ofereix a aquests ramals. Ja no s'hi podrà viatjar fins a Pça Catalunya sense fer transbordament. Això ho veig molt malament perquè Pça Catalunya és un hub de transbordaments molt important: metro, regionals, rodalies, i bus urbà. Qui vulgui accedir-hi des dels ramals d'Av Tibidabo o Reina Elisenda haurà de transbordar pel camí. Em sembla fatal.
I pel que fa al tema de Sarrià, obro un fil específic perquè considero que el tema és prou gros com per parar-hi l'atenció en exclusiva.





