Per exemple, hi ha 6 testers, entre tot el tren, que s'han "buidat". Però, d'altra banda, hi ha 3 espais entre testers que ara tenen més material. I el material interior ha canviat, etc.
Els experts, que parlin

Hora i data actual: 16 set. 2025, 21:17
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 18 maig 2007, 08:41
Entrada Autor: Miquel » 18 maig 2007, 11:30
Entrada Autor: JaMiRo! » 18 maig 2007, 23:31
Bé, no estic d'acord. Si el tuning no varia el grup motor o les dimensions principals del vehicle, no cal fer cap homologació.victorcasta ha escrit:Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.
Entrada Autor: Guigui » 18 maig 2007, 23:37
Les teves estimades CAFeteres se't convertiran en olles a pressió.JaMiRo! ha escrit:Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc.![]()
Entrada Autor: Miquel » 21 maig 2007, 19:36
Entrada Autor: Trenscat » 21 maig 2007, 21:13
Deu quedar més fashion... De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no?Jordilar ha escrit:No entenc perque han de treure els retrovisors i posar videocameres. En els 5000 les cameres dels retrovisors es veuen molt pixelades.
Entrada Autor: Guigui » 21 maig 2007, 21:51
Ui, d'aquí a que n'hi hagi...Trenscat ha escrit:De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no?
Entrada Autor: Vox » 22 maig 2007, 01:21
Entrada Autor: Guigui » 22 maig 2007, 19:27
Així potser s'adonaran de que fot un fred que pela dins el tren quan el tenen engegat a tot drap...Miquel ha escrit:[...] i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Entrada Autor: Miquel » 22 maig 2007, 19:37
Entrada Autor: Denisuko » 23 maig 2007, 12:36
Sempre hi ha hagut aire acondicionat a la cabina del conductorMiquel ha escrit:No crec que tinguin un soroll diferent, nomes han reformat la part de passatgers i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Els bogies són els mateixos.
Entrada Autor: Miquel » 23 maig 2007, 19:41
Entrada Autor: Denisuko » 23 maig 2007, 23:07
Entrada Autor: faristol » 24 maig 2007, 12:37
Ara entenc perque certs trens de la serie 3000 eren neveres, si el motorista tenia calor o era calurós, perque li arribes mes fred baixava la temperetura i els pasatgers a glaÇar-s'he, tambe sorpren que no hi hagi uniformitat a l'estiu en quant a temperatures uns convois van ben regulats i altres son neveres...despres de tot no deien que la temperatura dins d'un tunel sempre es la mateixa sigui estiu o hivern? almenys en geologia hi ha poca variacio que jo sapiga.El LLOP ha escrit:es correcte, l'aire condicionat es a la cabina de passatge i el que hi havia era una conducció que portava l'aire de la cabina de passatge a la cabina de conducció. Aquesta modificació també els hi van fer as 1000's.
Entrada Autor: JaMiRo! » 25 maig 2007, 14:28
No, les reformes no afecten els sistemes de tracció (motors i control de tracció).Vox ha escrit:Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?
![]()
![]()
![]()
Vox
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025