

Hora i data actual: 15 set. 2025, 23:14
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 01 feb. 2007, 12:20
Entrada Autor: Platanito » 01 feb. 2007, 13:10
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.Ecomobisostrans ha escrit:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 02 feb. 2007, 13:06
Platanito transgénico ha escrit:Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.Ecomobisostrans ha escrit:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Entrada Autor: metring » 12 feb. 2007, 18:38
Entrada Autor: EUKibo » 12 feb. 2007, 18:56
Entrada Autor: metring » 12 feb. 2007, 19:30
Entrada Autor: jlr » 28 feb. 2007, 21:37
Entrada Autor: U-Bahn » 17 març 2007, 23:13
Entrada Autor: Platanito » 05 juny 2007, 10:19
Entrada Autor: sortrens » 15 juny 2007, 22:52
I per quan la sèrie 9000 a la L4?jlr ha escrit:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025