El LLOP ha escrit:una imatges de la plaça Lesseps;
es pot veure les cotxeres a baix a l'esquerra. Fins hi tot es poden observar unitats de la sèrie 300 traient el cap de les naus.






Salut

Hora i data actual: 17 set. 2025, 19:29
Entrada Autor: Serralson 10300 » 15 ago. 2011, 21:09
El LLOP ha escrit:una imatges de la plaça Lesseps;
es pot veure les cotxeres a baix a l'esquerra. Fins hi tot es poden observar unitats de la sèrie 300 traient el cap de les naus.
Entrada Autor: 122-042-132 » 15 ago. 2011, 21:46
Entrada Autor: Serralson 10300 » 15 ago. 2011, 23:56
Ara quedare com un ignorant de 1ª divisió, i em sap greu.El LLOP ha escrit:Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
Entrada Autor: El LLOP » 16 ago. 2011, 00:07
Entrada Autor: Serralson 10300 » 16 ago. 2011, 00:18
Merces per l'aclaració...El LLOP ha escrit:Presumiblement se'ls deia camells perquè eren grans i grocs, i per la manera de moure's. Als pajaritos se'ls deia així degut al gran nombre d'avaries que patien feia que sempre estiguessin als tallers amb les caixes aixecades, aspecte que els feia semblar gàbies d'ocell.
Entrada Autor: 122-042-132 » 16 ago. 2011, 12:25
Moltes gràcies El Llop. Salut!El LLOP ha escrit:Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
Entrada Autor: evody » 16 ago. 2011, 16:16
Collons!!! Moltes no les havia vist mai!!!metring ha escrit:Aquí http://picasaweb.google.com/10343644082 ... 6230557314 trobareu fotos de Brangulí de construcció del Gran Metro a punta pala!
Entrada Autor: metring » 17 ago. 2011, 22:10
Entrada Autor: Serralson 10300 » 18 ago. 2011, 21:14
Brutals els enllaços. Merces metring.metring ha escrit:Fotografia de les vies de tramvia al carrer Aribau, a http://www.flickr.com/photos/jordiposta ... 0087646260 , i de l'estació d'Aragó, a http://www.flickr.com/photos/jordiposta ... 0087646260 , i de l'estació de MZA http://www.flickr.com/photos/jordiposta ... 0087646260
Entrada Autor: metring » 20 ago. 2011, 20:47
Entrada Autor: metring » 20 ago. 2011, 20:51
Entrada Autor: victorcasta » 20 ago. 2011, 22:05
Entrada Autor: metring » 20 ago. 2011, 23:36
Pensava en una cosa així, o que no fos l'estació de Bordeta de la TBF, però la foto sembla massa moderna per ser això.victorcasta ha escrit:Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
Entrada Autor: evody » 21 ago. 2011, 09:31
Que jo sapiga l'edifici encara existeix i pertanya al transversalmetring ha escrit:Pensava en una cosa així, o que no fos l'estació de Bordeta de la TBF, però la foto sembla massa moderna per ser això.victorcasta ha escrit:Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
Entrada Autor: victorcasta » 21 ago. 2011, 11:51
El que està darrere i amb un frontó sota la coberta sí que existeix, però crec que ens referim a les dues casetes entre aquest edifici i les vies.evody ha escrit:Que jo sapiga l'edifici encara existeix i pertanya al transversal
Entrada Autor: metrobares » 23 ago. 2011, 16:15
Entrada Autor: metrobares » 27 ago. 2011, 20:36
Los errores pueden ser subsanados... por lo menos eso dicen ellos al inicio de la galería de imágenes!122-042-132 ha escrit:Sabia la història de la veritable Mataró i com va acabar, però no n'havia vist mai cap fotografia. Moltes gràcies El Llop.
I també moltes gràcies Metring pels enllaços, veritables joies fotografiques, malgrat molts errors de peu de pàgina. Qué seria bó poder comunicar per la seva correcció i també per posar peu a fotos sense identificar, però identificables per nosaltres. Com per exemple; la 33 no és Diagonal, la 37 no és Fernando, la 30 és Fontana, la 25 és Poble Sec (actual Paral·lel), la 14 és Aragó (actual Passeig de Gràcia), la 4 anomena als 100 "camells"; no ho havia sentit a dir mai, si, en canvi "catedrals".
Salut a tots!
Entrada Autor: metrobares » 27 ago. 2011, 20:44
Si no me equivoco, el edificio del fondo es la fachada de las Escuelas Comerciales Montserrat, el colegio que existía para los empleados del Metro...evody ha escrit:Rambla Badal. Antic pont sota el ferrocarril y les obres de construccio de la ronda
Per cert.. Les edificacions del darrera pordrien tenir algu que veura amb la desapareguda estacio de Bordeta ?
Torna a “Història del transport”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025