Pàgina 19 de 59
Publicat: 12 juny 2007, 20:51
Autor: Vox
metring ha escrit:A Lleida??? I què fa allà??
Tinc entés que la reforma dels 3000 i 4000 es fa/farà fora de BCN.
Vox
Publicat: 12 juny 2007, 20:52
Autor: metring
Si la del primer 3000, la van fer a les cotxeres del Triangle...
Publicat: 12 juny 2007, 20:53
Autor: victorcasta
Crec recordar que Talleres Rocafort, va tancar.
Publicat: 13 juny 2007, 18:12
Autor: marcel
victorcasta ha escrit:Crec recordar que Talleres Rocafort, va tancar.
Tradinsa és l'empresa hereva.
Publicat: 14 juny 2007, 16:52
Autor: Miquel
A Lleida (no se si es a la ciutat) hi deu haver una fabrica de trens. La primera unitat 3000 va anar a Lleida i quan va tornar tenia problemes, i que avui encara no s'ha sol·lucionat (Dilluns i Dimarts vaig veure personal de CAF per les cotxeres). Crec que quan va arrivar a Sant Genis li van posar la enganxina al frontal (com la del 2021). El 3009-3012 es apunt d'arrivar a Barcelona i el 3017-3020 marxarà quan l'altre arrivi.
Demoment els 2 3000 que han marxat han sortit desde el Triangle Ferroviarai i arrivaran per el mateix lloc.
Per tornar a la L-3 fan servir l'intercanvi de línia de Passeig de Gràcia. Crec que van i tornen remolcats per un altre tren.
Publicat: 20 juny 2007, 09:54
Autor: Miquel
El segon 3000 reformat ja és a Sant Genis. És igual que el altre però amb una diferència, aquest no té l'aire acondicionat individual a la cabina del conductor.
Amb el primer continuen treballant.
Publicat: 20 juny 2007, 11:43
Autor: Ecomobisostrans
Ayer cogi el 6000 de Marina a Torrassa. Tiene unos agarraderos curiosos:

Publicat: 20 juny 2007, 18:32
Autor: Miquel
Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.
Barres horitzontals
Publicat: 20 juny 2007, 18:59
Autor: Guigui
Miquel ha escrit:Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.
Però interferirien o bé amb els monitors o bé amb les cames dels passatgers asseguts.
Publicat: 20 juny 2007, 19:20
Autor: Miquel
Hostres, no ho havia pensat, aquestes grans pantalles que no serveixen de gaire. Fàcil sol·lució:És fa un doble tub que passi per els laterals de les grans pantalles d'anuncis de TMB. Com a el funicular de Montjuïc, que la via és bifurca per el mig del recorregut i uns metres més endavant és torna a ajuntar.
Hi han sol·lucions per a tot, però al moment d'aplicar-les....
Publicat: 20 juny 2007, 19:29
Autor: Guigui
Seguint la història, interferiria amb la visió. Ara, les pantalles almenys estan disposades de tal manera que es puguin veure de tot arreu.
Ja sé que, en la configuració actual, de poc serveix veure què diu, però ho dic per si un dia es dignen a posar-hi coses realment útils.
Publicat: 20 juny 2007, 19:37
Autor: Miquel
Dons que les posin dobles als costats de les pantalles, 2 tubs paral·lels entre ells a una distància raonable per a que tothom hi pugui veure el que s'hi posa. I si no hi ha prou que les posin transparents.
Publicat: 21 juny 2007, 09:22
Autor: Ecomobisostrans
La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:

Publicat: 21 juny 2007, 09:30
Autor: Ecomobisostrans
Recomano que el fil http://transport.cat/viewtopic.php?t=5748&start=160 i aquest s'ajuntin ja que els missatges sobre els 6000 es troben repartits entre els 2 fils. O si no, potser es pot crear un nou fil nomes pels 6000 i copiar-hi tots els misstges que hi tinguin a veure.
Publicat: 21 juny 2007, 10:57
Autor: Platanito
La idea era passar-se a l'altre fil i deixar de postejar aquí dades exclusives dels 6000. I no ho dic perquè l'altre el creés jo, ei?

Publicat: 21 juny 2007, 11:13
Autor: Guigui
Ecomobisostrans ha escrit:La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:

D'una banda, segons el que veig per la imatge, em sembla clavat al plànol dels 5000; de l'altra, ha de servir per fer-se una idea de la situació, en cap moment està pensat per ser interpretat amb precisió geodèsica.
Publicat: 21 juny 2007, 11:29
Autor: Miquel
El problema son les estacions del Trambesòs, els noms són llargs i no hi caben,(mireu la L-4 per el tram de poblenou) a més el mapa ja esta equivocat, la T-5 arriva fins a Sant Joan Baptista, i encara veurem si el següent que posin arrivi fins a Gorg.
Quan la L-9/10 entri en servei aquests mapes els hauran de fer més grans, la línia i les estacions no hi cabran.
Publicat: 21 juny 2007, 12:09
Autor: Ecomobisostrans
Sobre el plano: Una cosa es que sigui per fer-se una idea, i una altra que sembli que Catalunya esta mes prop de Sant Antoni que de Liceu. Ara que, veien el nou plano que han fet a Madrid, aquest sembla una meravella.
Sobre els noms de les estacions del tramvia: Trobo que no va ser gens encertat posar Samt Marti de Provençals, hauria sigut millor Agricultura que es com s'anava a dir al principi. En canvi si que va estar be que la que s'anava a dir Clot de la Mel es digui Can Jaumandreu. Es per que no s'assemblin tant a les del metro.
Publicat: 21 juny 2007, 12:40
Autor: Ecomobisostrans
EDITADO PARA INCLUIR LA 2ª FOTO:
Ecomobisostrans ha escrit:Ayer cogi el 6000 de Marina a Torrassa. Tiene unos agarraderos curiosos:
Publicat: 21 juny 2007, 13:16
Autor: Platanito
Aquest fil s'ha de tancar, o bé traslladar els comentaris sobre la sèrie 6000 (que ja té un altre fil) i editar el títol, que per cert està en majúscules.