Pàgina 19 de 22

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 11 feb. 2009, 02:00
Autor: automotorserie 436
Guigui ha escrit:
automotorserie 436 ha escrit:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?
En eso si estamos deacuerdo, se ha informado a TMB de esta falta de información?

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 06 abr. 2009, 23:04
Autor: ElDesi1994
BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!! :D :D :D
Pero com enganchaven la 252 al 6000??? :nose

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro??? :nose

No se res... :(
:nose :nose :nose

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 06 abr. 2009, 23:08
Autor: victorcasta
ElDesi1994 ha escrit:BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!! :D :D :D
Pero com enganchaven la 252 al 6000??? :nose

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro??? :nose

No se res... :(
:nose :nose :nose
Les enganxaven amb un aparell especial que per una banda s'enganxa a la brida de la 252 i per l'altra al Scharfenberg del 6000.

La diferència entre la via Adif i la L1 del metro són 6 milímetres.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 07 juny 2009, 12:02
Autor: metring
Per als qui vau fer fotos de l'arribada de les unitats 6000, ens doneu permís per posar-ne algunes a la pàgina de la Wiki http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _Barcelona ?

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 07 juny 2009, 12:51
Autor: victorcasta
Per mi, no problemo.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 07 juny 2009, 16:08
Autor: 122-042-132
Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 07 juny 2009, 22:10
Autor: metring
Gràcies per la informació. Si vols, tú mateix ho pots rectificar ;)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 08 juny 2009, 16:20
Autor: El LLOP
122-042-132 ha escrit:Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.

Si noi, quina cagada!!!. Ja ho he canviat. :ok

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 21 nov. 2009, 00:51
Autor: Fran-Ikarus
Sabeu com va progressant la reforma dels 4000? L'altre dia vaig pujar al 4009-4012 (tercer tren de la sèrie en antiguitat), encara sense reformar, i em va sorprendre bastant que tenia els vidres nous, amb els coneguts adhesius "Aquests vidres són nous", "Aquests vidres també són teus", etc. Imagino que això deu voler dir que encara li queda bastant, de temps, en la seva configuració original.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 21 nov. 2009, 15:56
Autor: El LLOP
el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 18 feb. 2010, 00:16
Autor: wefer
Torno a pujar aquest fil per comentar una curiositat. Deu fer 3 anys que els 6000 circulen per la L1. Doncs bé, el 6001, del qual vam anar a fer fotos a Sabadell (encara recordo com el "segurata" no ens deixava acostar-nos-hi perquè no es taqués) encara porta a totes les finestres els adhesius aquells de "Nou". Evidentment, els pobres estan que cauen a trossos, i fins i tot en algunes finestres només queda el fons de l'anunci, sense les lletres.

En quant als 4000 sense reformar, l'estat en general és molt penós. Les carrosseries dels cotxes estan plenes de pedaços, la pintura ja no és blanca sinó a taques, el terra està trencat en alguns casos, les barres moltes han perdut el color blanc, i els vidres fan pena. Sembla que els hagin de desballestar en pocs dies. A saber si ja ni els remodelaran al pas que van i, efectivament, arribaran de sèrie al desballestament.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 18 feb. 2010, 08:55
Autor: metring
Certament, estaven millor els 1000 quan els van desballestar que aquests.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 01 jul. 2010, 19:17
Autor: Kane_84
El LLOP ha escrit:el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.
Vaig una mica perdut en el tema reforma dels 4000, amb el mateix ritme vols dir a poc a poc, o res de res?

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 01 jul. 2010, 20:01
Autor: El LLOP
es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 01 jul. 2010, 22:02
Autor: metring
Mmmm, amb tanta freqüència? :?

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 01 jul. 2010, 23:41
Autor: ferroviario_catalan
El LLOP ha escrit: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 02 jul. 2010, 01:37
Autor: xan
Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ... :cop

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 02 jul. 2010, 03:00
Autor: victorcasta
xan ha escrit:Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ... :cop
R de Remolc.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 02 jul. 2010, 05:16
Autor: El LLOP
ferroviario_catalan ha escrit:
El LLOP ha escrit: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.
Hi han 7 trens S4000 reformats en servei més 2 en procés de reforma. Després penjaré unes fotos.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Publicat: 02 jul. 2010, 06:48
Autor: El LLOP
El LLOP ha escrit:es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
el temps varia entre 2 i 3 mesos.