Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 01 ago. 2016, 16:28

uriol108 ha escrit:Jo crec que haurien de acabar de perforar el Túnel i obrir només les estacions que enllaçen amb d'altres línies : Sarrià, Putxet, Lesseps, Guinardó i potser Pl.Maragall ? i algun altre amb molta demanada ? Campus Nord ?
Fixa't com pot ser d'impopular obrir només les estacions allà on ja hi ha alguna estació de metro.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » 01 ago. 2016, 20:06

Que l'acabin ja i amb totes les estacions a Barcelona! Quan es va entrar en les retallades ja es va optar per suprimir l'estació Muntanya -la més propera al Park Güell- i que presumeixo que podria ser molt més concorreguda per la turistada que moltes altres actualment en servei o futures (com Sanllehy). En part es va voler treure per ser molt propera a Lesseps, cosa poc acostumada a aquesta línia.

El que si que penso és que seria raonable es acabar-la en dos tandes: Sagrera-Sanllehy i d'aquesta a Zona Universitària, això tenint en compte el grau d'acabament actual del túnel. Quants més habitants doni servei quan abans millor, i acabar així amb aquest malson faraònic. Una línia 'normaleta' ja s'hagués acabat...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 01 ago. 2016, 21:43

Javi M ha escrit:A la fondària que hi va el túnel per aquella zona, literalment, ni se n'entera de que hi passa el riu per sobre. No és comparable ni de lluny amb el desastre del túnel de la L2.
Ahí va a poca profundidad.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » 01 ago. 2016, 22:07

U-bahn de BCN ha escrit:Que l'acabin ja i amb totes les estacions a Barcelona! Quan es va entrar en les retallades ja es va optar per suprimir l'estació Muntanya -la més propera al Park Güell- i que presumeixo que podria ser molt més concorreguda per la turistada que moltes altres actualment en servei o futures (com Sanllehy). En part es va voler treure per ser molt propera a Lesseps, cosa poc acostumada a aquesta línia.

El que si que penso és que seria raonable es acabar-la en dos tandes: Sagrera-Sanllehy i d'aquesta a Zona Universitària, això tenint en compte el grau d'acabament actual del túnel. Quants més habitants doni servei quan abans millor, i acabar així amb aquest malson faraònic. Una línia 'normaleta' ja s'hagués acabat...
Jo penso que la L9 s'hauria de obrir d'aquesta manera: pel nord, des de Sagrera fins a Lesseps, amb les parades de Plaça Maragall, Guinardó-Hospital de Sant Pau (enllaç L4) i Sanllehy. La obertura d'aquest tram pot ajudar molt a descongestionar l'H6 que va saturat. I pel sud, des de Zona Universitària fins a Sarrià, amb les parades de Manuel Girona, Mandri i Prat de la Riba.

Per tant, si obrim de forma parcial aquests dos trams, aconseguim més viatgers (especialment al tram nord), i obtenim intercanviadors i enllaços importants com Lesseps a la part nord (amb l'L3) o Sarrià a la part sud (FGC).

Més endavant, ja es podria fer el tram que queda pendent entre Sarrià i Lesseps, i d'aquesta manera ja tindriem tota la línia acabada.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 01 ago. 2016, 22:57

Pero, qué es lo que falta por perforar?


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » 01 ago. 2016, 23:56

Renfe445 ha escrit:Pero, qué es lo que falta por perforar?

Entre Manuel Girona i Lesseps.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 01 ago. 2016, 23:59

Vale, pues así, se puede intentar abrir las máximas estaciones posibles mientras todavía no esté acabada la perforación restante, como tú dices.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4274
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 02 ago. 2016, 00:20

Y la tuneladora donde la metes? Y la extracción de tierras?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 02 ago. 2016, 03:09

victorcasta ha escrit:Y la tuneladora donde la metes? Y la extracción de tierras?
Vale, pues así, se puede intentar abrir las máximas estaciones posibles mientras todavía no esté acabada la perforación restante, como tú dices.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1866
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 03 ago. 2016, 12:09

I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.

Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.

I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!

http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » 03 ago. 2016, 16:22

122-042-132 ha escrit:I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.

Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.

I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!

http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
Pel que veig bona part de les estacions de la L10 Sud, tenen un nivell d'arquitectura d'un 20% per completar. Això significa que les tindriem enllestides bona part d'elles per l'any vinent excepte Motors?



U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » 03 ago. 2016, 17:36

Y la tuneladora donde la metes? Y la extracción de tierras?
Si -i ara és 'obra ficció'- funcionessin ara mateix les dues tuneladores, la que hi ha "treballant" a Lesseps treu les terres extretes per una llarguíssima cinta transportadora que les porta fins a La Sagrera. I des allà es porten les dovel·les pel túnel per que la tuneladora les posi a mida que va avançant.

Alhora, la tuneladora que hi ha sota el Pg. Muel Girona i que avança cap a Mandri treu les terres per la no operativa estació (per aquest motiu d'obres) de Camp Nou i per allà entren les dovel·les. Per això circulen per un nivell del túnel mentres que per l'altre ja circulen els trens de la L9sud.

Per tant, si es desmonta la tuneladora de Lesseps, la que hi ha sota Manel Girona, en comptes d'acabar la seva feina i treure-la pel pou de Mandri (com era previst) haurà de continuar foradant fins a Lesseps i allà ja es veurà com i per on és treu.

En cas de voler -i poder- avançar progresives obertures de línia caldrà veure on es traslladen aquestes operacions que precisen bons accessos i una certa amplada, i no hi ha tants llocs. Els responsables sabran quina és l'opció més fàcil si es qua això és possible ara que s'han anat tapant i arreglant moltes zones d'obres.



Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 19 ago. 2016, 16:48




Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 19 set. 2016, 10:37

A l'Open House d'aquest any, es podran visitar estacions de la L9 Sud http://www.48hopenhousebarcelona.org/ca/espai/34



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1866
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 20 set. 2016, 06:55

Renfe451 ha escrit:
122-042-132 ha escrit:I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.

Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.

I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!

http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
Pel que veig bona part de les estacions de la L10 Sud, tenen un nivell d'arquitectura d'un 20% per completar. Això significa que les tindriem enllestides bona part d'elles per l'any vinent excepte Motors?
La previsió és obrir Provençana, Foneria i Foc Cisell, dins l'any 2017. Salut!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1866
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 20 set. 2016, 07:00

metring ha escrit:A l'Open House d'aquest any, es podran visitar estacions de la L9 Sud http://www.48hopenhousebarcelona.org/ca/espai/34
Gràcies Metring, per la informació. Serà una activitat molt interessant a afegir a les visites d'edificis emblemàtics. Salut!



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » 20 set. 2016, 14:23

Fan visita a les cotxeres de Can Zam (pensava que eren les de Zona Franca, m'havia fet il·lusions, la ment m'ha traicionat ) també



davroca5
N7
N7
Entrades: 586
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » 20 set. 2016, 14:32

122-042-132 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
122-042-132 ha escrit:I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.

Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.

I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!

http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
Pel que veig bona part de les estacions de la L10 Sud, tenen un nivell d'arquitectura d'un 20% per completar. Això significa que les tindriem enllestides bona part d'elles per l'any vinent excepte Motors?
La previsió és obrir Provençana, Foneria i Foc Cisell, dins l'any 2017. Salut!
Provençana no obrirà. Només s'utilitza com a estació per fer proves d'arquitectura. Al 2018 (no 2017) obriran Foneria i Foc Cisell.


Salut!
#volemL9

davroca5
N7
N7
Entrades: 586
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » 25 set. 2016, 17:04

Estacions abandonades, autobusos plens i veïns cansats de protestar a l'últim barri de Barcelona sense metro. L10 Sud, el no-camí de la Zona Franca.



Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 25 set. 2016, 17:20

Me encanta la parodia! Y una versión con música al revés y cosas más perturbadoras se puede...? :twisted:


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”