Pàgina 20 de 43
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 14 març 2015, 18:22
				Autor: ivan123456
				sag470 ha escrit:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 14 març 2015, 20:04
				Autor: Renfe445
				ivan123456 ha escrit:sag470 ha escrit:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.
 
I la B30, la B31, la N2 i la N6, que van amb standard. Per allí també passen la B14 i la B20, però tenen midis.
Captura.PNG
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 14 març 2015, 21:57
				Autor: ivan123456
				Renfe445 ha escrit:ivan123456 ha escrit:sag470 ha escrit:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.
 
I la B30, la B31, la N2 i la N6, que van amb standard. Per allí també passen la B14 i la B20, però tenen midis.
Captura.PNG
 
quan passes per allà veus tota la tanca pintada de groc a causa dels busos
 
			 
			
					
				Més novetats!
				Publicat: 16 març 2015, 17:23
				Autor: Renfe445
				Avui he tingut l'oportunitat de veure un nou Heuliez a la B18, concretament el nº 604.
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 17 març 2015, 00:17
				Autor: pau5321
				Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 17 març 2015, 07:40
				Autor: Renfe445
				La B18 pot tenir el 338 i el 604 per poder "doblar" la seva freqüència.
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 17 març 2015, 13:59
				Autor: Vox
				Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap  
 
Vox
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 17 març 2015, 14:22
				Autor: Renfe445
				Vox ha escrit:Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap  
 
Vox
 
Primer van adquirir el 552 (CS Tempus) i el 553 (MAN Lion's City Hybrid).
 
			 
			
					
				607 de TUSGSAL
				Publicat: 17 març 2015, 22:29
				Autor: Renfe445
				Aquí teniu una fotografia feta a corre-cuita, del nou vehicle:

 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 19 març 2015, 02:22
				Autor: Vox
				Renfe445 ha escrit:Vox ha escrit:Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap  
 
Vox
 
Primer van adquirir el 552 (CS Tempus) i el 553 (MAN Lion's City Hybrid).
 
Gràcies!
Vox
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 20 març 2015, 18:59
				Autor: sag470
				pau5321 ha escrit:Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
Pero la B1 no es fa amb 4 cotxes? El 594 suposo que quedarà en reserva.
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 21 març 2015, 00:54
				Autor: pau5321
				sag470 ha escrit:pau5321 ha escrit:Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
Pero la B1 no es fa amb 4 cotxes? El 594 suposo que quedarà en reserva.
 
No, son 5, cada 12 min. Temps de volta 60min, 20 min de fondo a marti pujol i 40 cap a dalt.
De fet, els horaris son facils de saber, per exemple, abans el 305 feia els :00 a Fondo, el 306 els :12, 304 els :24, 303 :36, 295 :48
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 27 març 2015, 03:49
				Autor: jlr
				Avistats el dia 26/03/2015 el 605, Man Lions Híbrid i l'Irizar Híbrid a la B31. No sé si circulen els demés híbrids nous i els Heuliez que faltaven per entrar en circulació
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 27 març 2015, 14:27
				Autor: Renfe445
				L'Irizar I2E és 100% elèctric.
			 
			
					
				Situació de les últimes incorporacions a la flota.
				Publicat: 02 abr. 2015, 22:30
				Autor: Renfe445
				Vist dues vegades el Irizar i2e s/n a la B26 i el nº 606 (MAN Lion's City Hybrid) a la mateixa línia.
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 08 abr. 2015, 23:25
				Autor: Vox
				Precisament avui he agafat una B26, cap les 19hores, de Sant Adrià fins l'estació de rodalies de Badalona i la majoria de l'estona només anavem jo i el conductor. Apart que el recorregut es fa lent, pesat. No sé si es massa habitual. A més desrpés puja cap Can Ruti així que imagino deu tenir més demanda.
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 08 abr. 2015, 23:29
				Autor: Vox
				Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 09 abr. 2015, 17:19
				Autor: Renfe445
				Vox ha escrit:Precisament avui he agafat una B26, cap les 19hores, de Sant Adrià fins l'estació de rodalies de Badalona i la majoria de l'estona només anavem jo i el conductor. Apart que el recorregut es fa lent, pesat. No sé si es massa habitual. A més desrpés puja cap Can Ruti així que imagino deu tenir més demanda.
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
Home, si dius que va lent... Has encertat en el 0.00000001% de probabilitats que NO et toqui en Sebastian Vettel com a xòfer,  

 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 09 abr. 2015, 17:24
				Autor: Renfe445
				Vox ha escrit:Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
La web del José Mora (de moment, en "coma") té uns documents de la TUSGSAL, però de línies. A veure si m'animo i creo quelcom sobre la flota de TUB, L.S.A. / TUBSAL / TUSGSAL.
 
			 
			
					
				Re: Notícies de Tusgsal
				Publicat: 09 abr. 2015, 22:49
				Autor: Vox
				Renfe445 ha escrit:Vox ha escrit:Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
La web del José Mora (de moment, en "coma") té uns documents de la TUSGSAL, però de línies. A veure si m'animo i creo quelcom sobre la flota de TUB, L.S.A. / TUBSAL / TUSGSAL.
 
Si, ja vaig veure que la web estava parada. Una llàstima!
Vox