Pàgina 20 de 22
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 jul. 2010, 07:59
Autor: El LLOP
aquí us adjunto fotos dels trens que estan en remodelació actualment:

motor 4010

motor 4009 ja retallat

interior del 4010 completament buit.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 jul. 2010, 09:11
Autor: metring
I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 jul. 2010, 09:19
Autor: El LLOP
potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 jul. 2010, 10:22
Autor: calisay
El LLOP ha escrit:potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
Això seria bo saber-ho, de cara a saber quin futur li espera a aquest material que toca reformar.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 jul. 2010, 14:06
Autor: Miquel
metring ha escrit:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 jul. 2010, 16:10
Autor: metring
Miquel ha escrit:metring ha escrit:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?
No, Tradinsa són els qui reformen els 3000, però no ho fan als tallers de TMB, sino que els traslladen fins a la seva nau de Puigverd de Lleida.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 14 oct. 2010, 15:01
Autor: oriolp13
Aprofito per dir que els 4000 no reformats cada dia estàn pitjors...
La unitat 4003 aquest mati tenia un toll d'aigua bastant gran al terra fruit de l'aparell d'aire acondicionat, i anava caient des del sostre. Per altra banda el sostre exterior de la unitat estava ronyós i oxidat...

N'hi ha que prefereixen reformar que fer manteniment
Publicat: 14 oct. 2010, 23:03
Autor: Guigui
L'excusa perfecta perquè "agraïm" a TMB la retirada dels darrers metros amb seients mitjanament còmodes i la seva substitució per txeques mòbils.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 08 des. 2010, 21:33
Autor: Ismael_BCN
Aixo e sveritat els seients dels 3000 reformats no m' agraden si els seients que abns eran de 4 persones ara son de 3 personaes perque 4 persones no hi caben i estan esperant a quee sreformin tots els 3000 per continuar amb els 4000?, perque tambe es mereixen tots la reforma encara que tingui els seus defectes com els seients i que jo haguera canviat també la palanca de obertura de portes per un boto, perque no se vosaltres pero a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
Manegar bé les palanques
Publicat: 08 des. 2010, 21:54
Autor: Guigui
Ismael_BCN ha escrit:a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
Les palanques cal mantenir-les premudes fins que s'obrin les portes. Això de fer-les anar i tornar contínuament és una mania de la gent que no fa sinó impedir l'obertura.
4000 a reformar
Publicat: 31 març 2011, 19:20
Autor: Guigui
Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 31 març 2011, 19:23
Autor: metring
A les hores, és que segurament el reformaran a Tradinsa, a l'igual que han fet amb els 3000.
Re: 4000 a reformar
Publicat: 31 març 2011, 23:26
Autor: UT440_132M
Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Jo també els he vist a Cornellà, eren dos cotxes motors i un remolc, els motors eren el 4087 i 4086.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 31 març 2011, 23:41
Autor: Nozomi
Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 abr. 2011, 14:37
Autor: 122-042-132
Precisament aire NY, no en tenen gens. Evidenment que cadascu pot tindre els seus gustos, però NY!. A nivell de disseny no tenen res a veure, esteticament aqui son molt angulosos, allà arrodonits; materials tampoc, aqui hi ha molta profusió de plàstics, allà tot és acer inox i alumini. Ho sento Nozomi, però no m'encaixa gens la similitud. Salut!
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 abr. 2011, 15:43
Autor: Nozomi
No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 abr. 2011, 17:40
Autor: metring
Nozomi ha escrit:No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo

Imagino que te refieres al aire bucólico de las cosas degradadas. Aunque lo de que a veces te vas al suelo, creo que pasa con todos los trenes, depende de quien conduce.
Batzegades
Publicat: 02 abr. 2011, 18:50
Autor: Guigui
També passa a l'L4 entre Urquinaona i Passeig de Gràcia, i els trens són dels més moderns de la xarxa.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 02 abr. 2011, 20:51
Autor: wefer
Nozomi ha escrit:la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo

Crec que no és només sensació, sinó que aquell tram es fa realment "a fons".
A més, en la zona més ràpida hi ha una corba molt curta però força sobtada que dóna la sensació que tu dius, sobretot sentit Pl. Catalunya. A més, ve just després d'una molt lleugera corba en sentit contrari, que accentua la fuetada i fins i tot de vegades sembla que el tren s'hagi de sortir de la via. La sensació es dóna sobretot en els 4000. Esperem que això sí que sigui només una sensació...
Ja veurem si arribem amb 4000 sense reformar fins a final d'any. Jo encara en veig molts, però si ara es comencen a posar les piles, potser aquest sigui l'últim anys dels 4000 originals.
Pel que fa a l'interiorisme, els 4000 originals són més còmodes en el 90% dels casos, és a dir, sempre que no sigui hora punta. Els seients permeten tenir més espai, i si vas dret tens més llocs on recolzar-te còmodament. En canvi, a l'hora de màxima afluència la seva disposició de seients fa que tinguin menys capacitat i són realment incòmodes. Clar que si no posessin només un tren cada 3:30, això es solucionaria sense necessitat d'haver de fer els trens més incòmodes.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Publicat: 03 abr. 2011, 19:11
Autor: pau5321
Nozomi ha escrit:Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
Se podrían conservar sin reformar los 4000 ya adaptados a PMR, que tienen los mismos asientos igual de cómodos, se diferencian del resto por la pegatina de PMR, el espacio reservado para minusválidos, y el suelo azul.