Pàgina 20 de 30

Publicat: Diumenge 11/02/2007 22:36
Autor: mikado
Esta noticia hay que tomarla con todas las cautelas, pero me han contado desde dentro de TMB que hace unos días que hubo un jaleo en Sants (para más señas me han dicho que jugaba el Barça) fue debido a que un 5000 (ole CAF y mantenimiento TMB) casi descarrila, al entrar en Sants se le cayó (si tal como suena) se le cayó una batería a los raíles y estuvo a punto de liarla.

Me han dicho que todavía se ven las consecuencias en Sants (desconozco si Sants Estació o Plaça) en vía 1 el bordillo del andén parte vía todo rallado o reparado hace poco.

Yo no lo he podido comprobar en persona y por eso digo de tomar con cautela, pero cuando pueda iré a dar una vueltita buscando rastro.

Publicat: Diumenge 11/02/2007 22:40
Autor: metring
:o :o :o :o :o
Això que a un tren se li vagin caient els equipaments...
Tal com dius, mikado, prenguem la notícia amb cautela, ja que com tota notícia, cal contrastar-la. Però en cas de ser cert, ara es deuen estar arrencant els cabells, per haver matxacat els 1000 tant de pressa.
Al final, si els 5000 surten tant xungos, potser caldrà reciclar-los com fan amb les llaunes de beguda, fent bicis, motos, cendrers, etc, en miniatura i vendrel's pel centre, així recuperaran una miqueta l'inversió :x :x :x

Publicat: Diumenge 11/02/2007 22:53
Autor: mikado
metring ha escrit::o :o :o :o :o
Això que a un tren se li vagin caient els equipaments...
Tal com dius, mikado, prenguem la notícia amb cautela, ja que com tota notícia, cal contrastar-la. Però en cas de ser cert, ara es deuen estar arrencant els cabells, per haver matxacat els 1000 tant de pressa.
Al final, si els 5000 surten tant xungos, potser caldrà reciclar-los com fan amb les llaunes de beguda, fent bicis, motos, cendrers, etc, en miniatura i vendrel's pel centre, així recuperaran una miqueta l'inversió :x :x :x
Jo m'ho prenc amb tots els dubtes, però la persona que m'ho ha dit sap del meu "frikisme" i per això m'ho ha fet saber. Va ser al torn de tarda. Incidències que jo recordi ara per la tarda i que jugui el Barça , ara només recordo una incidència del 21 de gener on els que sortien del Nou Camp no tenien metro i que va ser comentada aqui, podria ser aquesta . . . comentada per alex86bcn , té tota la pinta , fixeu-vos que les coses van quadrant ...
:nose

http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=555

Els 5 ultims paràgrafs . . . .

Publicat: Diumenge 11/02/2007 22:55
Autor: metring
Pos si, les coses quadren...
Per als que us agraden els treballs d'artesania, ja sabeu què fer amb els 5000... :riure

Publicat: Diumenge 11/02/2007 23:43
Autor: Guigui
metring ha escrit:Per als que us agraden els treballs d'artesania, ja sabeu què fer amb els 5000... :riure
I si no, sempre queden unes bones classes magistrals de reciclatge... :mort :wc

Publicat: Dilluns 12/02/2007 1:00
Autor: alex86bcn
Sants Estacio. Cap alla a les 9 del vespre...exacte. Jo vaig parlar d'aixo fa poc al forum d'incidencies de TMB...o sigui que aquesta era la causa.

Va ser a Sants Estació, cap alla a les 9:15 o aixi, aproximadament, ja que jo m'ho vaig menjar sencer. Van desalotjar el meu tren a Plaça i la linea 5 va tancar abans d'hora...a les 11 estava tancada, al menys el tram central, entre Collblanc i Diagonal.

Asi que a los 5000 se les caen las pilas....xDXDXDXD

Publicat: Dilluns 12/02/2007 13:43
Autor: Platanito
:emprenyat :avall >:( :nono :martell2

Com em penedeixo d'haver-me mudat a un lloc servit únicament per la L5! A partir d'ara, per agafar el metro baixaré a la L1, 15 minuts de camí però valdrà la pena. Almenys allà podré deixar passar els 6000s quan aquests entrin en servei!

Publicat: Diumenge 18/02/2007 16:09
Autor: mikado
El viernes 16 de Febrero de 2006 vi pasar un camión con un vagon de un 5000 (5116 creo recordar), pero ojo dirección Zaragoza / Tarragona en el tramo de B23 entre Molins i El Papiol . De que se debe tratar en dirección opuesta a Barcelona????

Publicat: Diumenge 18/02/2007 17:12
Autor: metring
Pues igual era el coche al que se le cayó la batería, y lo llevaban a hacerle una buena reforma...

Publicat: Diumenge 18/02/2007 18:40
Autor: EUKibo
Platanito ha escrit::emprenyat :avall >:( :nono :martell2

Com em penedeixo d'haver-me mudat a un lloc servit únicament per la L5! A partir d'ara, per agafar el metro baixaré a la L1, 15 minuts de camí però valdrà la pena. Almenys allà podré deixar passar els 6000s quan aquests entrin en servei!
Platanito, xD est tot lo contrari a mi, tu 440, jo Civia, tu 1000, jo 5000...

I jo que porto anys desitjant trens nous a la L1... xD i tu que dius que els deixaras passar jajaja xD Si es que... tu i jo no estem fets l'un per l'altre... A veure, del 4000 no dic el mateix que de les 440, el 4000 es un senyor tren! Tot i que pot ser mes o menys maco (desde la meva perspectiva, que m'agraden els moderns) pero dona molt bon servei, amb unes caracteristiques tecniques excepcionals! (l'unica deficiencia greu que li veig es que els vagons no estan comunicats entre ells, peor d'aqui a poc amb la reforma aquest problema estara solucionat)

Publicat: Dilluns 19/02/2007 11:34
Autor: Platanito
EUKibo ha escrit: Platanito, xD est tot lo contrari a mi, tu 440, jo Civia, tu 1000, jo 5000...

I jo que porto anys desitjant trens nous a la L1... xD i tu que dius que els deixaras passar jajaja xD Si es que... tu i jo no estem fets l'un per l'altre... A veure, del 4000 no dic el mateix que de les 440, el 4000 es un senyor tren! Tot i que pot ser mes o menys maco (desde la meva perspectiva, que m'agraden els moderns) pero dona molt bon servei, amb unes caracteristiques tecniques excepcionals! (l'unica deficiencia greu que li veig es que els vagons no estan comunicats entre ells, peor d'aqui a poc amb la reforma aquest problema estara solucionat)
Doncs a mi m'estan començant a agradar els 4000 i els 3000 ara!

Reconec que sóc una mica retro, i no només pel que fa a trens. Però als que hem gaudit del metro de nens a principis dels 80 i hem fet els nostres primers viatges amb Renfe amb una 440 sense reformar i un Talgo III i amb FGC amb una "granota" i a Montserrat amb un Naval (i durant el viatge ens hem enamorat d'una companya de classe) per l'antic carrilet que creuava l'Hospitalet en superfície, aquests catxarros de plàstic sense soroll ni olor de tren i que van per túnels amb via muntada sobre placa, això no és ferrocarril ni és res. Sempre he pensat que vaig nèixer massa tard, que ho hagués hagut de fer per l'època en què ho van fer els meus pares...

Publicat: Dilluns 19/02/2007 17:50
Autor: EUKibo
Home, es evident que els ferrocarrils han elovlucionat vertiginosament i ja no tenen res a veure els actuals 9000 o Civia amb els classics ferrocarrils com el que te l'associacio de Badalona o un intermig 1000 o 440. Potser els que sou mes enamorats dels ferrocarrils patiu veient com els grans trens que ha tingut Barcelona, aquells trens de la vostra infancia van desapareixent, jo tot i que com ja sabras m'agraden els trens nous, penso que aquests trens "antics" formen part de la nostra infancia, de la historia del nostre pais, de la nostra vida. De fet jo encara m'enrecordo del primer cop que vaig pujar en metro als 6 anys quan el pare tenia el cotxe al taller i m'enrecordo de molts detalls dels 1000...

Es veritat que els classics ferrocarrils es queden enrere en el passat, el que hem de fer es que els nous que vinguin serveixin perque nosaltres i els que venen els poguem utilitzar i siguin millor que els que teniem abans, aixo si, podrien conservalos millor!! Que a aquest pas nomes ens quedarem amb un 1000... Mentre que en podrien restaurar minim tres o quatre i deixarlos ben macos i per exemple deixarlos a la L4 amb els 2100, o a la L3 amb els 3000, es a dir, fer una de les linies de Barcelona una linia de trens classics o almenys de tant en tant jo que se, caps de setmana, o quan els nous tinguin avaries anarlos treient...

Publicat: Dijous 22/02/2007 11:00
Autor: Mortadel·lo
porto dos dies pujant a 5000s (diferents) que els hi sonen molt els eixos, els bogies o el que sigui, el cas és que van fent "clo-clo-clo-clo"

Publicat: Dijous 22/02/2007 11:29
Autor: aarongilp
Mortadel·lo ha escrit:porto dos dies pujant a 5000s (diferents) que els hi sonen molt els eixos, els bogies o el que sigui, el cas és que van fent "clo-clo-clo-clo"
Sembla que sigui perquè han fet un plà, és a dir, que la roda s'ha bloquejat i el tren ha lliscat per les vies...

Publicat: Dijous 22/02/2007 12:00
Autor: Mortadel·lo
aarongilp ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:porto dos dies pujant a 5000s (diferents) que els hi sonen molt els eixos, els bogies o el que sigui, el cas és que van fent "clo-clo-clo-clo"
Sembla que sigui perquè han fet un plà, és a dir, que la roda s'ha bloquejat i el tren ha lliscat per les vies...
ja podria ser, doncs ja en tenen uns quants...

Fan molt sorol

Publicat: Divendres 09/03/2007 10:54
Autor: Guigui
Els 5000 fan molt soroll, i no em refereixo només als bogies i eixos sinó també a les caixes de bateries. Avui, estant-ne un aturat a l'altra andana de Penitents, amb prou feines es podia sentir el que es deia per megafonia respecte a la incidència de la L3.

Més que CAFeteres, semblen olles de pressió de la iaia.

Publicat: Divendres 09/03/2007 12:15
Autor: El LLOP
Les bateries fan soroll? :?: :!:

Publicat: Divendres 09/03/2007 14:29
Autor: alexbn
¿Los 5000 llegan ordenados? Es decir, ¿primero llegó el 5001...5004 y así sucesivamente?

Es que la semana pasada me monté en el 5141...5144, que corresponde al tren número 36 de la tanda. Yo pensaba que había alguno menos, 34 ó 35. O no llegan por orden o me fallaron las cuentas.

Publicat: Divendres 09/03/2007 16:18
Autor: Jordilar
Les bateries no fan soroll.

El que fa básicament soroll d'un 5000 són, sobretot, els climatitzadors. Quan un 5000 porta el climatitzador desactivat, els soroll que fa es nul.

Salut,

Publicat: Divendres 09/03/2007 18:01
Autor: entfe001
Jordilar ha escrit:Les bateries no fan soroll.

El que fa básicament soroll d'un 5000 són, sobretot, els climatitzadors. Quan un 5000 porta el climatitzador desactivat, els soroll que fa es nul.

Salut,
Com pràcticament tot tren modern.

Viatjar sol en una 112 sense climatització és la glòria!