Soy Miguel, oscense residente en Barcelona desde hace ya algún tiempo. He disfrutado mucho leyendo el foro hasta ahora, y espero poder aportar algo al mismo.
Saludos a todos

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera »

¡Albricias! Pues ya podrías darles clase a esos genocidas asaltavagones que pululan por los trenes de TMB con sus acordeones parece-que-sé-tocar-pero-si-te-fijas-doy-pena y sus bases rítmicas sampleadas...França451 ha escrit:En cuanto a mí, aparte de los transportes, soy músico (lo llevo en la sangre), toco el violín y la flauta de pico barroca, y mis dos granes estilos son el Metal y la clásica Antigua (1300-1770)

Aaaaah... sí senyor!👍70França451 ha escrit:Respecto a la música bueno, puedo contar bastantes cosas, pero para dudas de la renacentista, preguntadle a un señor que tenemos aquí cerquita, en el final de la R6, maestro de maestros de la viola da gamba, con más de 400 discos editados a sus espaldas.

El nivell que hi ha és, sobretot, gràcies a les aportacions de tothom, que en la majoria són minses a nivell individual, però juntes fan un feix enciclopèdic. Per tant, benvingut!👍70Landliebe ha escrit:per aqui hi ha molt de nivell, no sé si podré aportar gaire cosa.

Entrada Autor: Serralson 10300 »

Entrada Autor: darkethernal92 »

Entrada Autor: Serralson 10300 »

Entrada Autor: Lluita1714 »
No t'has de disculpar, home!. Espero que es recuperin aviat, i benvingut de nou!Serralson 10300 ha escrit:Encara que no se si es del tot correcte, posar-ho aqui.
Voldria demanar disculpes per la meva "sobtada" desaparicio.
Actualment atravesso un mal moment, degut al ingres a Sant Pau del meu pare i al esquinç del peu de la meva mare. Lo cual em em deixa cuasi sensa temps.
Ja se que no soc pas un dels que mes col-laboracions deixa, pero almenys si que entraba cuasi cada dia. I aixo em tenia cap cot. Ara que sembla que tot esta mes encaminat, espero poder estar mes sovint per aqui.
Salutacions a tothom, i disculpeu.
Torna a “Suggeriments, proves i Off-topic”