Tinc pensat anar a Granada i mirant les opcions lo millor es tren, pero ara em venen dubtes.
A l'anada tinc pensat agafar l'arco que surt a les 8 del mati, son 11 hores de viatge, llavors a l'hora de comprar bitllet (tot per la web) nomes em deixa elegir seient de clase turista i no preferent, significa aixo que aquest servei no te clase preferent i tot es turista o que ja s'han esgotat? ( es per el dia 4 de març )
Llavors la tornada tenia pensat ferla am trenhotel que surt a les 21 d'alli i arriba de bon mati a barcelona. Aqui tinc nous dubtes com tampoc em deixa agafar butaca superior nomes seient clase turista, es perque tampoc tenen aquest servei? I que em recomaneu llitera normal, llitera preferent o seient turista? ( es que l'ultim cop que vaig agafar un tren d'aquest que esta tota la nit viatjant vaig acabar agobiat (era un estrella) de lo estret que era el compartiment dels seients) Pero potser en un trenhotel am un seient turista ja tiro. Per que tampoc vull deixarme molts diners.
Tambe, si compro anada i tornada tinc descompte del 20% com posa a la web de renfe? Encara que no sigui am el mateix tipus de tren? El descompte que surt al final de la compra?
Sentu tantes preguntes i gracies per avançat.