Com se fa? s'ha de pagar algo?Mortadel·lo ha escrit:m'estalviarieu una micona de feinanooiler ha escrit:Ens haurem de subscriure tots a l'hemeroteca digital de La Vanguardia![]()


Hora i data actual: 16 set. 2025, 12:08
Entrada Autor: Pep » 08 nov. 2007, 16:04
Com se fa? s'ha de pagar algo?Mortadel·lo ha escrit:m'estalviarieu una micona de feinanooiler ha escrit:Ens haurem de subscriure tots a l'hemeroteca digital de La Vanguardia![]()
Entrada Autor: Mortadel·lo » 08 nov. 2007, 16:06
3 euros+iva per exemplar, o gratis pels subscriptors de la vanguardia (jo hi puc accedir per tenir subscripció institucional a la feina)Pep ha escrit:Com se fa? s'ha de pagar algo?Mortadel·lo ha escrit:m'estalviarieu una micona de feinanooiler ha escrit:Ens haurem de subscriure tots a l'hemeroteca digital de La Vanguardia![]()
![]()
Entrada Autor: Pep » 08 nov. 2007, 16:44
Doncs a veure si convenço a mun pare perquè es subscrigui....50 anys comprant la vanguardia anant cada dia al kiosk...ja toca que vulgui que li portin a casa!Mortadel·lo ha escrit:3 euros+iva per exemplar, o gratis pels subscriptors de la vanguardia (jo hi puc accedir per tenir subscripció institucional a la feina)
Entrada Autor: davidbarna » 18 nov. 2007, 21:22
Entrada Autor: Guigui » 18 maig 2008, 18:06
No va ser fins força tard que els carrers de l'Eixample van deixar de ser de doble sentit. Si no m'equivoco, va ser als anys 60 o 70.orique ha escrit:Pel que veig, la Ronda de Sant Antoni en aquella època era de doble sentit (per l'orientació del cotxe, de l'autobús del fons i del senyal de prohibit girar).
Entrada Autor: Platanito » 19 maig 2008, 11:51
Bah, això només va ser un esborrany d'esvoranc. Els de veritat no van arribar fins al Carmel, i ja veurem si la Sagrada Família per no voler aprofitar el túnel del carrer Aragó i fer-ne un de nou per Travessera de Gràcia com Déu mana.pol ha escrit:Veig que el tema esborrancs l'arrosegem ja de fa temps.
Entrada Autor: Mortadel·lo » 19 maig 2008, 13:22
Entrada Autor: Guigui » 19 maig 2008, 15:02
Ostres, quina planxa! Tens raó, l'estava confonent tota l'estona amb la Ronda St. Pau.Mortadel·lo ha escrit:la Ronda Sant Antoni mai ha deixat de ser de doble sentit que jo sàpiga, per cert, gràcies per la foto
Entrada Autor: Guigui » 31 maig 2008, 23:28
Atès que el tram Sagrada Família-Horta forma part de la L2 original, això ja dóna prou pistes pel que fa a l'aspecte de les estacions. Quant al material rodant, només cal mirar què hi ha per la resta de línies: en qualsevol cas, res massa antic, que faria pagerol...pol ha escrit:Tinc una pregunta.
Si la línia 2 s'agues inagurat als anys 70 quant li tocava, quins trens i circularien per ella? 1000/1100? Les estacions com serien?, hi haurien asencors?
Entrada Autor: sortrens » 27 jul. 2008, 20:17
Per el que fa anumenclatura està bé però per el que fa els colors? Quan no hi había la L2 els colors eran el vermell, verd, groc i blau respectavament per les línies L1,L3,L4 i L5. Quan van aprovar la L2 li van posar el color morat. Abans del color Morat s'habia pensat en algun color més? Quan és va decicir exactament que seria color morat? Recordo que el meu pare un dia em va comentar que la L2 en un principi es volía posar el color taronja però per no confondre amb el vermell de la L1 és va decirdir per el morat. Algú pot afirmar alguna cosa més?victorcasta ha escrit:Et respondré les teves dues preguntes.
L'actual línia 2 es va construir amb un talp fet venir des de la llavors Unió Soviètic, que és un tipus primitiu de tuneladora. Els túnels estaven fets però crec que les estacions no. Tot va quedar abandonats fins força anys més endavant, quan es va pensar en la seva inauguració i llavors es va posar a punt la línia, no anirien a deixar-ho tot tal qual estava abans!
La línia 11 se li diu així, perquè la línia 6 de FGC va agafar el nom abans. Així de senzill. L'ATM dicta una nomenclatura, per la que la L6, L7 i L8 són de FGC, hi haurà la L9 i L10 i la L11.
Entrada Autor: BRILL 18 » 27 jul. 2008, 20:24
Entrada Autor: El LLOP » 27 jul. 2008, 20:44
Entrada Autor: oriolp13 » 27 jul. 2008, 20:47
Segons tinc entès és perquè el radi de curva qua havien de fer era massa tancat i la única solució era creuar una via per sobre de l'altre, fent que el radi de curva fos apte per a la circulació de trenshugobcn ha escrit:correcte!És a la sortida de Monumetal direcció Tetuan, on la L2 realitza en canvi de sentit.El que no e acabat d'entendre és el pq d'aquest canvi.
Torna a “Història del transport”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025