Com començo la carta? "Muy querida empresa suya"?
Per últim, comentar als TRES únics forumistes que encara NO han fet l'ingrés dels 15 EUROS doncs això: que són els UNICS TRES forumistes que tenen dret a multa.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 15:55

Entrada Autor: liniadelRipollés » 22 oct. 2005, 19:09
Entrada Autor: wefer » 23 oct. 2005, 00:30

Entrada Autor: liniadelRipollés » 23 oct. 2005, 11:39
wefer ha escrit:Ui, qui són els altres dos morosos?![]()
A veure si em puc escapar algun dia d'aquesta setmana a la caixa

Entrada Autor: Mr. Baricentro » 25 oct. 2005, 00:55

Entrada Autor: TramviaBlau » 25 oct. 2005, 12:31

Entrada Autor: liniadelRipollés » 25 oct. 2005, 15:44
No pateixis, si quedessin places lliures (és molt, molt improbable) ja avisaria. En qualsevol cas, tinc una persona abans que tu en llista d'espera...però si hi ha oportunitats, tranquil.TramviaBlau ha escrit:Bon dia a tots, fa molt poc que m´he inscrit per participar en aquest forum, i he esta esperant a veure si quedava a l´últim moment una plaça lliure; espero que tots hi pogueu anar, no us desitjo cap mal eh!!!!, pero si no fos així m´agradaria que comptessiu amb mi. Em podeu avissar fins él darrer moment i pago religiosament i amb molt de gust aquesta oportunitat. Si no pot ser que tingueu molt bon viatge!!!
PD I si son dues places arrossegaria la xicota a veure si entre tots li encomanem la grip "trenera"...jejeje

Entrada Autor: liniadelRipollés » 26 oct. 2005, 17:21
Entrada Autor: abegot » 26 oct. 2005, 18:24
Entrada Autor: entfe001 » 28 oct. 2005, 20:16
Això, amic meu, és renfe.abegot ha escrit:Segon els horaris publicats a un altre lloc (que no hi trobo) hi possa:
"Horarios válidos desde 10-10-2005 hasta 10-12-2005 Día de viaje:25-10-2005 Tipo de Día:Laborable (Martes a Jueves)
Para fechas de viaje posteriores al período de vigencia, consulte la oferta de horarios para el día concreto "
Que és aixó ?
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026