
Recorregut:

Tota la info:
http://radiopremiademar.org/castanyes-p ... -bus-urba/
Hora i data actual: 14 set. 2025, 06:49
Entrada Autor: laura » 02 nov. 2018, 17:32
Entrada Autor: xergi » 05 maig 2019, 22:34
m.h.t. ha escrit:La C10 permet fer BCN-Montgat, St. Adrià-Montgat i BDN-Montgat perfectament.Només té prohibició de trànsit entre BCN i BDN.
Jo la utilitzo sovint per fer Badalona-Mongat i St. Adrià-Montgat, i és bastant més còmode que les línies de TUSGSAL. Cosa que molta gent no sap i només agafa B29/B30 per a aquest trajecte. Les línies B29 i B30 són últils per pujar als barris alts, a on fan volta, però per anar al Barri Antic (Centre) o a Montsolís (Mgt. Nord) és millor la C10, que va directe per la N-II.
El motiu del perquè la C10 permet passatge entre BCN/SAB/BDN i Montgat/Masnou el trobem al 1993, quan TUBSAL i Casas s'intercanvien concessions: la B29 (Sistrells-Ocata) de TUBSAL absorbeix la B41 (Montgat-Tiana) de TELCSA (Casas), deixant de servir Montgat i El Masnou. A canvi, Casas crea una nova línia Pep Ventura-Ocata-Teià i la C10 aixecà la prohibició de trànsit. Va ser un "canvi de cromos".
Aquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
Ho trobareu tot ben detallat al blog d'en Pere París.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Entrada Autor: Renfe445 » 06 maig 2019, 13:28
!!! La línea 2 actual abrió en 1995, y a La Pau llegó en 1997.m.h.t. ha escrit:LAquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Entrada Autor: Guigui » 06 maig 2019, 13:39
Entrada Autor: Renfe445 » 22 jul. 2019, 03:51
Entrada Autor: Adolescent barceloní » 22 jul. 2019, 08:46
Entrada Autor: m.h.t. » 22 jul. 2019, 18:17
Entrada Autor: m.h.t. » 23 gen. 2020, 19:22
Entrada Autor: El Yisus 712 » 07 maig 2020, 00:48
Entrada Autor: escursso » 14 feb. 2021, 13:26
Entrada Autor: m.h.t. » 03 juny 2021, 14:35
Entrada Autor: Adolescent barceloní » 12 set. 2021, 06:55
Entrada Autor: m.h.t. » 15 gen. 2022, 15:30
Entrada Autor: m.h.t. » 02 maig 2022, 17:11
Entrada Autor: albert28 » 06 maig 2022, 08:42
Entrada Autor: m.h.t. » 02 jul. 2022, 14:25
https://www.moventis.es/ca/informacion- ... -i-montgatA petició de l’Ajuntament de Montgat, la Generalitat ha autoritzat la creació d’una parada de bus al pas de la línia per aquest municipi. A l’anada, la parada estarà situada al giratori de Can Ciurana, sobre el túnel de la B-20. A la tornada, el vehicle s’aturarà davant de l’Ajuntament, a l’entorn de l'antiga carretera N-II.
Ampliació horària
A partir del 4 de juliol, la darrera expedició des de Teià serà a les 16h –en comptes de les 15h–, de Can Ruti, a les 16:35h i de Badalona Centre a les 16:55h. D’aquesta manera, la cobertura horària del servei s’amplia una hora.
Més costos
En aquests moments, la línia té un cost proper als 138.000 euros anuals, amb una previsió de 24.000 usuaris i de 114.000 euros de dèficit, que és assumit íntegrament per la Generalitat.
Els canvis suposaran un increment estimat del cost estructural del servei de 12.863 euros anuals a causa de l’augment de les hores de conducció, del quilometratge, del consum de combustible i del desgast del vehicle.
Entrada Autor: m.h.t. » 02 set. 2022, 15:35
Entrada Autor: Renfe445 » 02 set. 2022, 15:38
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025