Miquel ha escrit: A l altre canto la 447-194M grafitada al lateral direccio Manresa.
L'he vist aquest migdia, fent un servei a Vic, creuant a Figaró amb una 447 PMR direcció L'Hospitalet, més o menys cap a 3/4 de 2.
Fa dies que hi ha algunes 447 de les específiques del Transpirinenc, força pintades. Sembla que ha baixat el pressupost per la neteja de pintades.
Pel que fa a la carretera, sense incidències, excepte l'entrada a Barcelona, cap a 2/4 de 3 l'entrada de la Meridiana per la C-33/C58 i C-17, estava completament col·lapsada d'autocars.
Nosaltres hem entrat per Gipúscoa, i a la Ronda Litoral, a l'alçada de Potosí, hi havia força retenció sentit Llobregat.
A la tornada pràcticament igual, retenció des de sortir de Garcilaso, fins sortida per la Trinitat cap a la C-33. Més amunt, retencions des de la sortida de la C-33 cap a la C-17 direcció Vic, fins a l'alçada de la sortida de Lliçà d'Amunt, on hi havia un carril restringit en aquest sector del nou enllaç.
La resta el trànsit habitual d'un dia festiu, sense incidències.
Un Tweet irònic, que ningú se senti ofès.
👍0👎0