La nit de dijous 17 d'agost les línies N41 i N50 inciaran i finalitzaran el recorregut a Buenos Aires/Av. Sarrià (parada habitual dels serveis diürns).
Queden sense servei les parades de:
Ronda Universitat entre Rbla. Catalunya i Balmes (N50 i N41)
Aribau / Còrcega (N50)
Av. Diagonal / Pl. F. Macià (C. I. F. Macià) (N50)
http://www.solerisauret.com/transport-u ... agost.html



