Va, comentem qui és la gent que hi surt, que, a banda d'algun que altre mindundi com jo, són bona part dels autèntics culpables de l'èxit:
(D'esquerra a dreta)
Fila de dalt:
- Lluís "Serie1000-metro", maquinista, mecànic, cobrador de bus, i flamant soci d'ARCA.
- José María "Josete", fundador d'ARCA, vocal de viatges als seus inicis, incansable secretari des de ben poc després, i autèntic "culpable" de les bones relacions amb les empreses, que permeten no només visitar-les, sinó que cedissin la major part dels vehicles que no eren nostres ni de TMB, a l'exposició (Sagalés, Crurisa, Blanes, UAB...)
- Marcel Estadella, fundador d'ARCA, president des dels seus inicis, i autobuser amb lletres d'or (daurat en opcions de color de lletra JA!) Sense ell, res, absolutament res, no hagués estat possible. I aquesta frase mai no ha estat més certa que ara.
- Fran-Ikarus, fundador d'ARCA, mindundi a temps parcial i "humilde minucia insignificante sí señol" al costat de cracks com aquests.
Fila de sota:
- Josep Pretel, soci d'ARCA, especialista electricista, impecable aficionat ambivalent ferrocarrils/busos, i gran fotògraf (el fotògraf oficial d'ARCA, podríem dir)
- José Luis Sánchez, soci d'ARCA i de no sé quantes associacions més, i conductor monotràlic acèrrim.
- Lluís Cuesta, soci d'ARCA, optimista a temps complet i fins i tot en festius i caps de setmana, conductor monotràlic "de luxe", preservador particular de la Cirereta i un tipus pro-actiu com pocs.
- José Mora, soci d'ACEMA, creador i webmaster de la web que no cal ni presentar i
pro-ARCA honorífic (aviam si et fas soci ja, home!)
- Andreu Susany, soci d'ARCA, editor del Parada Sol·licitada i cap de premsa exemplar; si trobeu referències a ARCA i a les evolucions dels autobusos històrics als articles d'aquest cap de setmana a El Periódico, Avui, El Punt, etc. és gràcies a ell. Propietari de la càmera amb la qual es va fer la foto.
- Manel Díaz, soci d'ARCA, conductor monotràlic "de luxe amb folre i manilles", sofert treballador en les tasques més ingrates (netejar radiadors, raspar publicitats antigues de la carrosseria...) i magnífic realitzador d'audiovisuals ("Els 6035A de la UAB", "Visita a Sabadell amb el Brill i el bus de l'AAFCB", etc.), cosa que no va poder demostrar ahir, perquè conduir un autobus i anar filmant deu costar de l'ordre de 50 o 75 punts...
Fotògraf:
- Jaume Susany, soci d'ARCA, cobrador oficial amb disfressa inclosa, especialista en arts gràfiques (suposo que teniu el fulletó amb el llistat de material exposat), impressor del Parada Sol·licitada i dels dossiers de totes les sortides, conductor del vehicle auxiliar A-01 (a.k.a. Renault Supercinco GTL) i minuciós investigador de la història de Barcelona (i de les Barcelones ocultes) especialitzat en les dècades dels 40 als 80 del segle passat.
I molta, molta, molta més gent que va participar, i que no van poder quedar-s'hi (eren les 21:30 passades)
Gràcies a tots (i totes)
👍0👎0