Últim tren cap a Mataró i Blanes:22.33
Últim tren cap a Maçanet per Mataró:21.58(com sempre)
últim tren cap a Vilanova i la Geltrú:23.27
Últim tren cap a Sant Vicenç de Calders per Vilanova:22.06(el de les 23.06 no circula)
Últim tren cap a Granollers-Centre i Sant Celoni:23.30
Últim tren cap a Granollers-Canovelles i Vic:21.30
Últim tren cap a Terrassa:23.03
Últim tren cap a Manresa:21.09(el de les 22.21 no circula)
Últim tren cap a Martorell,Vilafranca i Sant Vicenç de Calders:22.42
últim tren cap a Martorell via UAB:22.16(com sempre)
En fi,que aquest any renfe ha estat una mica més simpàtic amb els horaris dels últims trens del dia 24/12 en especial la C2 i la C4 Nord,on els últims trens seràn més tard que l'any passat.Ara bé el que sí és una vergonya i total és l'hora de l'últim tren cap a Manresa i cap a Vic.
També crec que l'últim rodalies a Puigcerdà queda limitat a Ripoll,o sigui,que l'últim tren a Puigcerdà per Sants el 24/12 serà a les 17.06)

