Publicat: 22 gen. 2007, 20:12
Hola!
Què tal va això?
Ja s'ha vist algún tren de la sèrie 2100 a la L4 un altre cop?
Salutacions!
Què tal va això?
Ja s'ha vist algún tren de la sèrie 2100 a la L4 un altre cop?

Salutacions!
Fòrum del transport català
https://transport.cat/
Voldria recordar que les unitats 1100 encara no han arribat al seu final de vida teòric, que se situaria al voltant de l'any 2010.EUKibo ha escrit:quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
EUKibo ha escrit:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
Em sembla que comparteixo les teves onomatopèies.Platanito ha escrit:EUKibo ha escrit:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EUKibo ha escrit:
Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
suposo que ets una mica jove, ara mateix dels milcents s'obren dues finestres laterals, abans de la reforma s'obrien totes i cada una de les finestres, i anaven pràcticament sempre obertes, d'aquí les enganxines que hi havia a totes les finestres "ES PELIGROSO ASOMARSE | ES PERILLÓS ABOCAR-SE"EUKibo ha escrit:¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles
Seria tota una innovació. Ara, ja et dic jo que la gent de mal viure no està per fer tantes cabrioles i en tenen prou amenaçant-te amb una navalla.EUKibo ha escrit:Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
O el que no és el capMortadel·lo ha escrit:EUKibo ha escrit:
Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
![]()
Que tenim muntat què?EUKibo ha escrit:Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!
Porta adalt un teleindicador de destinació, cosa no comuna a TMB, no porta l'espai per posar el número de torn; d'altra banda no és massa ample (fa l'efecte òptic de ser-ho al estar "sobreelevat" i sense les rodes). M'inclino que és un dels germans dels 5000 destinats al metro de Roma.EUKibo ha escrit:http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR
Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Són els 5000 de RomaEUKibo ha escrit:Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???