Pàgina 3 de 3
Publicat: 21 oct. 2007, 23:12
Autor: entfe001
megapauer ha escrit:FGC ha escrit:Es sorprenent, increible,

que encara hi hagi gent questionant el tema de la seguretat, de debó. N
Doncs una pregunta: ¿per què quan una cosa se'ns diu que és per seguretat tendim a considerar-ho inqüestionable, sigui o no veritat?
Gràcies...
+1
👍0👎0
Publicat: 22 oct. 2007, 09:20
Autor: Platanito
Quan portes una hora tancat a dins d'un tren i veus les andanes allà mateix, és evident que
no hi ha cap protocol de rescat.
D'altra banda, si algú em segrestés i jo veiés que puc escapar, no esperaria que vinguessin a rescatar-me...
👍0👎0
Publicat: 22 oct. 2007, 18:20
Autor: Alex_C4
Es absurd, el tema va contra la pròpia llibertat!, per la mateixa regla de tres, per que no treuen els extintors. Sí la gent en fa un mal ús...
👍0👎0
Anul·lat
Publicat: 22 oct. 2007, 18:31
Autor: Guigui
No sé si us n'haureu adonat, però Renfomentadif ja ha anul·lat l'obertura manual als trens. I no només l'obertura manual...
(Humor negre inspirat per la Fomentòtila Suprema)👍35👍0👎0
Publicat: 22 oct. 2007, 22:41
Autor: josep_serre
Si considereu que quedar-vos en un túnel sense possibilitat de sortir-ne perquè no s'ha organitzat una evacuació és un rapte, ja em direu què és anar en un autobús i aturar-lo sense deixar-ne baixar ni pujar degut a que s'hi ha produït un furt al seu interior, no m'ha passat viatjant a l'autobús però sí ho he vist fer a busos.
I sí és cert, de vegades l'afirmació "Per seguretat" sona massa contundent i ningú s'atreveix a qüestionar-ho, però en aquest cas, no podem prendre les mesures de seguretat pel nostre compte, ja ho he dit abans, excepte que sigui evident que no prendre-les suposi un perill més gran.
👍0👎0
Publicat: 24 oct. 2007, 00:27
Autor: FGC
Bé, de fet no sé si fa falta realment aquest missatge, (està tot ben mastegat ja), veig que hi han molts nervis i tensions lògicament acumulades per el tracte rebut, ho entenc, però imagineu-vos el que seria tot plegat si fesim la regla de (ai carai! = 2 hostias), crec que aquesta práctica va quedar obsoleta al paleolític més o menys.....per deu, no mesclem cerdo y velocidad, ok? seguretat vol dir SEGURETAT, res més.
Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
No discutiré més aquesta cuestió, doncs per a una correcta comprensió del tema seguretat, només cal llegir el ja em escrit entre tots, i no posar-hi més llenya, trobo.
Gràcies i perdoneu "el sermón"

👍0👎0
Instruccions?
Publicat: 24 oct. 2007, 00:32
Autor: Guigui
FGC ha escrit:Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
Doncs em faràs un grandíssim favor si em reveles quines instruccions ha donat Renfe a les seves víctimes tancades al tren durant un parell d'hores.
👍35👍0👎0
Re: Instruccions?
Publicat: 24 oct. 2007, 01:00
Autor: orique
Guigui ha escrit:FGC ha escrit:Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
Doncs em faràs un grandíssim favor si em reveles quines instruccions ha donat Renfe a les seves víctimes tancades al tren durant un parell d'hores.
Instruccions:
10 NOOP
20 GOTO 10
Qui m'entengui, m'entendrà.

👍0👎0
Publicat: 24 oct. 2007, 01:27
Autor: FGC
No ho sé pas, perquè no hi era per veure que i com si feia, molt possiblement res de res dintre del temps que els hi marqui per a aquest casos, però no dubtis que "algún dia" ho haurien acabat fent segur, és d'entendre que no poden deixar-hi vivint el passatge dins del vagó, obviament, en tot cas, un cop evacuat quan fos, tothom té el dret a reclamar alló que consideri oportú, no cal dir-ho, i ja de pas, és una forma per a fer arribar a l'empresa la deficència que té i posar-la "en guàrdia" per a corretgir-la.
👍0👎0