Pàgina 3 de 3

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 14 març 2008, 22:11
Autor: UT440_132M
Jo utilitzo a vegades la linia de Barcelona a Vic i viceversa amb T10 de 2 zones, de Granollers a Tona i viceversa, en teoria son 3 zones... mai m'han dit res.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 05 jul. 2008, 11:48
Autor: metring
Carta de La Vanguardia en edició paper d'avui:

CARTAS DE LOS LECTORES

Autobusos ALSA

DOLORS SUBIRANA - i dues signatures més Barcelona
Des que la companyia ALSA s´ha fet càrrec de la línia Barcelona-Berga, que fins ara prestava la companyia Alsina Graells, el servei ha empitjorat notablement. Fem la ruta Barcelona-Gironella cada divendres i en les dues darreres setmanes, període en què ALSA presta aquest servei, ens han deixat tirades dues vegades. El dia 20 de juny l´autocar de les 20.00 h va quedar avariat a la parada de la ronda Universitat i fins que no van aclarir si vindria un mecànic o posarien un altre autocar vam sortir amb una hora de retard.

Pitjor va ser el divendres 27 de juny, l´autocar de les 18.40 h va quedar ple i uns 10 passatgers vam quedar a terra sense que la companyia ens donés altra solució que esperar el següent autocar, que surt a les 20.00 h. Ens consta que aquest problema s´ha repetit més d´un cop en aquests últims 15 dies. Aquest mal servei també inclou la mala informació que la companyia dóna a través del telèfon: persones que atenen i no saben els horaris, ni on és la població per la qual demanes, etcètera, a més de mostrar un alt grau de mala educació.
00

Els clients que compten per a ells

Publicat: 06 jul. 2008, 13:32
Autor: Guigui
Mentre es facin autobombo portant els convidats del casament dels Letizios, tot els està bé...
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 07 jul. 2008, 13:24
Autor: genissimon
Al final els soferts usuaris enyoraran el servei que prestava l'extinta ATSA.

Salut !!
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 06 ago. 2008, 11:45
Autor: Sky
Nova línia de bus per enllaçar l'aeroport del Prat i algunes localitats lleidatanes a peu de l'A-2

La companyia d'autobusos Alsina Graells, ara propietat d'Alsa, prepara una nova línia que enllaçarà d'aquí a pocs mesos algunes localitats lleidatanaes a peu de l'A-2, com Mollerussa, Bellpuig, Tàrrega i Cervera, amb l'aeroport del Prat. Així ho va anunciar el responsable de l'empresa, Valeriano Díaz, segons publica avui el diari Segre. Precisament la setmana passada la companyia ja va posar en marxa vuit nous serveis entre aquestes poblacions i Barcelona, coincidint amb l'increment d'usuaris en els trens Avant.

http://cat.lleida.com/actualitat/notici ... 298#activa
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 06 ago. 2008, 18:19
Autor: orig440
Se suposa que Lleida tindrà aeroport i que ja té un AVE amb el qual pot fer transbord a Sants amb un tren C10 cap a l'aeroport del Prat, sapiguent tot això, ja em direu de què serveix la línia :roll: .
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 07 ago. 2008, 02:04
Autor: UT596001
orig440 ha escrit:Se suposa que Lleida tindrà aeroport i que ja té un AVE amb el qual pot fer transbord a Sants amb un tren C10 cap a l'aeroport del Prat, sapiguent tot això, ja em direu de què serveix la línia :roll: .
La línia no està pensada per a servir a Lleida ciutat, sino a les poblacions que són travessades per la N-II: Tàrrega, Mollerussa, Cervera... i que l'AVE els hi agafà una mica a desmà, sobretot si no es té cotxe.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 07 ago. 2008, 17:55
Autor: orig440
Val, llavors ho entenc més, gràcies ;) .
Salutacions, C.A.C.V.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 07 ago. 2008, 17:59
Autor: UT440_132M
A més si no vaig equivocat l'aeroport de Lleida es farà a l'Alt Urgell, per avastir els habitants d'Andorra també.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 07 ago. 2008, 18:09
Autor: orig440
Però no n'hi ha un a la Seu D'urgell? Disculpeu, però lo meu no és l'aeronàutica :oops: .
Salutacions, C.AC.V.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 07 ago. 2008, 20:46
Autor: Sky
^^ Són projectes diferents. Hi ha l'aeroport d'Alguaire, al Segrià, i l'aeroport de la Seu, a l'Alt Urgell.
00

Alguaire, no La Seu

Publicat: 10 ago. 2008, 00:58
Autor: Guigui
UT440_132M ha escrit:A més si no vaig equivocat l'aeroport de Lleida es farà a l'Alt Urgell, per avastir els habitants d'Andorra també.
No, ja s'està fent a Alguaire. La Seu és una altra història.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 11 ago. 2008, 17:42
Autor: orig440
Això és el que em pensava, moltes gràcies ;) .
Au revoir :hola .
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 12 ago. 2008, 17:15
Autor: Sky
Un grup d'usuaris de la companyia Alsina Graells es queixen de rebre un mal servei

Un grup d'usuaris de la línia de bus Eth Pont de Rei-Barcelona de la companyia Alsina Graells, ara gestionada per l'empresa ALSA, es queixen del mal servei rebut. I és que, segons han denunciat al Síndic de Greuges, el passat dissabte el bus va deixar un grup d'usuaris de la Pobla de Segur a terra perquè anava ple, però no els va oferir cap servei alternatiu. Un cas que els usuaris de la línia asseguren que no és la primera vegada que passa. L'única opció que poden adoptar els usuaris que es queden a terra és la d'agafar un taxi entre diverses persones per poder arribar al punt de destinació.

ACN.
00

Re: Notícies d'Alsina Graells

Publicat: 28 oct. 2008, 14:06
Autor: Glac58
Aquet mati anant cap a treballar he vist un bus nou de la Alsina Graells es de la marca Daf, amb lo comodes que son els setra ;)
00

Possible avistament a Burgos

Publicat: 07 ago. 2009, 20:43
Autor: Guigui
Ahir a la tarda vaig veure un autobús que, pel seu disseny gràfic, tenia tota la pinta de ser d'Alsina Graells, a la població d'Ibeas de Juarros, als afores de Burgos. Dedueixo que devia estar en servei, ja que s'estava incorporant d'un carrer del poble a la carretera N-120, direcció Burgos. Tot plegat, a uns 20 metres del cotxe on anava.

Algú sap si estan fent algun servei per allà?
00

Alsa (Alsina Graells)

Publicat: 25 juny 2026, 13:29
Autor: victor273
Sallent suma noves expedicions de bus
  • Paneque destaca que “hem volgut prioritzar les millores més urgents als corredors amb una demanda més alta i estudiem implementar-ne de noves”
  • Avui, dilluns 22 de juny, entren en funcionament dotze noves expedicions que enllacen Sallent amb Barcelona
Avui, dilluns 22 de juny, entren en funcionament set noves expedicions d’anada i cinc de tornada —algunes també en cap de setmana— que enllacen el municipi de Sallent amb Barcelona. La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque i Sureda, ho va anunciar el passat mes de maig a Berga, destacant que “hem volgut prioritzar les millores més urgents als corredors amb una demanda més alta”. Paneque també avança que “des de la Generalitat estudiem implementar-ne de noves”.

La consellera ha remarcat que “aquestes millores responen a les demandes del territori i milloren la mobilitat del Bages amb Barcelona”, en referència al paquet d’actuacions que Territori va començar a desplegar de manera esglaonada el passat mes de maig. A més d’aquestes noves expedicions, també s’hi han incorporat:
  • Quatre noves expedicions d’anada de Sallent a Barcelona i sis de tornada (ja en funcionament).
  • Quatre noves expedicions d’anada de Sallent a Manresa i quatre de tornada (ja en funcionament).
    Amb totes aquestes millores, Sallent disposa d’un total de 30 noves expedicions de bus interurbà -24 en dies laborables, quatre en dissabte i dues en diumenge-.
La consellera Paneque ha explicat que, un cop desplegat aquest reforç, “des del Departament analitzarem l’evolució de la demanda i els patrons d’ús del servei per valorar si cal introduir noves millores per adaptar-se millor a les necessitats del territori”.

Aquest reforç en la mobilitat implica passar de 21 a 38 expedicions en el corredor amb Barcelona, és a dir, un increment del 80% en el servei. El conjunt de millores, implementades entre els mesos de maig i juny, representa una inversió anual aproximada de 900.000 euros.

El servei és operat per l’empresa concessionària Alsina Graells, amb un finançament que prové tant del pressupost ordinari com dels recursos del segon Pla de Xoc del bus interurbà, dotat amb 22 milions d’euros per la Generalitat de Catalunya.

La consellera Paneque ha subratllat que “fem aquestes millores perquè aporten qualitat de vida i ofereixen oportunitats i desenvolupament personal, sobretot per a les persones grans i els estudiants”.

Les persones usuàries del servei poden consultar els horaris aquí: www.alsa.es.
00