Bo, imaginu que obrireu un nou post per fer les votacions, no? I ahi possareu les condicions de vot.
Que tinga sort tothom!
Hora i data actual: 18 jul. 2026, 00:58

Entrada Autor: Linkelring » 19 juny 2008, 19:00

Entrada Autor: Linkelring » 19 juny 2008, 19:12
Entrada Autor: metring » 19 juny 2008, 19:20
Linkelring ha escrit:Sobre aixo de les condicions de votar, jo crec que el millor seria un vot per foto i no per usuari... després, sempre es pot fer desempat, crec jo.
Bo, imaginu que obrireu un nou post per fer les votacions, no? I ahi possareu les condicions de vot.
Que tinga sort tothom!

Entrada Autor: Linkelring » 19 juny 2008, 19:35
Doncs moltes gràcies, i ho sento per l'us d'aquest espai per una pregunta d'aquest tipus.metring ha escrit:És que de fet, ho farem així, per foto, no per usuari.
Per l'avatar, ves al taulell de control de l'usuari, que està a la dreta, clica i a l'esquerra trobaràs un menú, a on hi ha l'opció de pujar un avatar.
Demanaria també que d'aquí en endavant, preguntessiu els vostres dubtes al fil de Suggeriments i proves.
Entrada Autor: Platanito » 19 juny 2008, 23:49

Entrada Autor: Linkelring » 21 juny 2008, 13:23
Doncs jo també ho puc dir, jejejeje. M'han agradat moltissim les teves dugues fotos, la primera chulisiam, el punt de vista, les llums, tot, pero la segona pot ser encara mes, perque em porta records del meu viatge a la adorable Paris, i esta molt ben feta (has utilitzat un teleobjectiu, no? amb el tren pegat al fons d'aquestos edificis preciososaarongilp ha escrit:Ara sí ho puc dir. Si, m'han encantatLa que m'ha arribat al cor ha set la de la EdF, m'ha agradat molt.
Entrada Autor: aarongilp » 21 juny 2008, 14:51
Ara no recordava si havia utilitzat zoom o no, però veient les dades EXIF de la foto veig que la longitud focal és de 17, per tant...no, no vaig utilitzar zoomLinkelring ha escrit:(has utilitzat un teleobjectiu, no? amb el tren pegat al fons d'aquestos edificis preciosos)

Entrada Autor: Linkelring » 22 juny 2008, 14:52
Entrada Autor: aarongilp » 22 juny 2008, 18:40

Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026