Pàgina 3 de 3

Re: 24 hores de metro totes les nits de Divendres de l'any

Publicat: 24 gen. 2009, 21:57
Autor: sortrens
Moltissimes Gràcies a tots per la vostre participació en la votació :plas . La deixaré de moment oberta perque aneu votan als nous que entreu al fil.
00

Re: 24 hores de metro totes les nits de Divendres de l'any

Publicat: 15 maig 2009, 04:52
Autor: 3gracia
Per quan metro fins les 0.30h entre setmana? M'he enterat que l'Atm encara ho ha de ratificar abans d'acabar el 2009. Algú sap més sobre aquesta reunió de l'Atm?
00