Només va ser una impressió, ja que l´estació està coberta per unes tanques.
Però em va semblar com si l´andana fos estreta.
Hi haurà aglomeracions, em fa l´efecte.
Hora i data actual: 19 juny 2026, 05:29
Entrada Autor: 437.001 » 17 set. 2010, 18:14
Entrada Autor: metring » 17 set. 2010, 18:58
A mi també em va donar la mateixa impressió, no sé si és perquè la tapa la reixa o què, veurem què passa.👍45437.001 ha escrit:Ahir hi vaig passar en tren.
Només va ser una impressió, ja que l´estació està coberta per unes tanques.
Però em va semblar com si l´andana fos estreta.
Hi haurà aglomeracions, em fa l´efecte.
Entrada Autor: UT596001 » 17 set. 2010, 23:32
Almenys està així des de dimecres, faig cada dia aquest enllaç.metring ha escrit:Avui, a l'enllaç entre Sagrera L1 i 5, he vist que han retirat una bona part dels "pladurs" que separaven el passadís de connexió de la futura estació de Rodalies. Estaven col·locant rajoles al terra, entre d'altres coses:

Entrada Autor: 122-042-132 » 19 set. 2010, 12:25
Entrada Autor: Guigui » 19 set. 2010, 13:18
Entrada Autor: wefer » 19 set. 2010, 21:54
Un intercanviador que és un absolut nyap. No se'n salva cap de les estacions: Les L1 i L5 tenen unes escales que són un tap en hora punta. De fet, per falta d'espai ni tan sols s'ha pogut posar escala mecànica de baixada a l'andana de la L1.Guigui ha escrit:... i això en una estació que forma part de l'intercanviador que diuen que tindrà més viatgers de Barcelona.

Entrada Autor: Vilarrubla » 20 set. 2010, 08:18

Entrada Autor: 122-042-132 » 20 set. 2010, 08:46

Entrada Autor: victorcasta » 20 set. 2010, 09:13

Entrada Autor: Santfeliuenc » 20 set. 2010, 09:56
Entrada Autor: metring » 20 set. 2010, 14:02
En resum, que era millor que les estacions de les L1 i L5 quan tenien 3 andanes i no pas una central. això porto molt de tems dient-lo. Ara ho han espatllat tot, amb una sola andana central122-042-132 ha escrit:Per tothom, però especialment per a Metrobaix:
Les directrius bàsiques adoptades per al disseny de les estacions s'exposen a continuació i estan
basades en el document "Criteris Bàsics per al Disseny de la Infraestructura de Noves Línies o
Perllongament de Línies Existents".
Disposició d'andanes
Atesa la ubicació de les andanes respecte de les vies es poden donar les següents configuracions:
• andanes laterals
• andana central
Les andanes laterals permeten una millor distribució del trànsit de persones, donat que estan assignades a
un únic sentit de circulació i, al mateix temps, permeten una més fàcil evacuació dels passatgers
provinents d'un tren situat dins del túnel, si es disposa de passarel·les laterals, essent la solució
recomanada per a les estacions passants normals, a les quals no existeixen canvis de freqüència
d'explotació.
L'estació d'andana central és especialment interessant en el cas de les estacions terminals o de canvi de
freqüència d'explotació, amb l'avantatge de que sigui quin sigui el sentit de la circulació, l'andana és la
mateixa.

Entrada Autor: victorcasta » 20 set. 2010, 14:15
Doncs jo crec que no. Quan hi havia tres andanes, tothom anava a la central i allà s'hi acumulava la gent. Ara, la nova andana central dóna la impressió de ser més ampla que la suma de les andanes antigues.metring ha escrit:En resum, que era millor que les estacions de les L1 i L5 quan tenien 3 andanes i no pas una central. això porto molt de tems dient-lo. Ara ho han espatllat tot, amb una sola andana central

Entrada Autor: Vilarrubla » 20 set. 2010, 18:20
Bé... en el cas d'evacuació potser si que és millor andanes laterals... però en el cas d'una sola andana central no li vec gaire la diferència vs. andanes laterals, tenint en compte la mida de l'andana de la Sagrera que és força gran. Sobre la distribució... realment no se si és cert, no em dóna pas aquesta sensació en cap estació, mentre que si hi ha andanes laterals que tenen molt poca distribució (Arc de Triomf per exemple).metring ha escrit:En resum, que era millor que les estacions de les L1 i L5 quan tenien 3 andanes i no pas una central. això porto molt de tems dient-lo. Ara ho han espatllat tot, amb una sola andana central
Entrada Autor: metring » 20 set. 2010, 18:48
Totalment d'acord, és una paradoxa. No entenc que deixessin de fer les estacions d'aquesta manera. L'ideal hauria estat fer les andanes existens més grans, i si hi havia problema amb els fonaments de les cases dels costats, coi, que haguessin baixat el túnel!!👍45Vilarrubla ha escrit:Bé... en el cas d'evacuació potser si que és millor andanes laterals... però en el cas d'una sola andana central no li vec gaire la diferència vs. andanes laterals, tenint en compte la mida de l'andana de la Sagrera que és força gran. Sobre la distribució... realment no se si és cert, no em dóna pas aquesta sensació en cap estació, mentre que si hi ha andanes laterals que tenen molt poca distribució (Arc de Triomf per exemple).metring ha escrit:En resum, que era millor que les estacions de les L1 i L5 quan tenien 3 andanes i no pas una central. això porto molt de tems dient-lo. Ara ho han espatllat tot, amb una sola andana central
Una altra cosa és una sola andana central vs. tres andanes o el que és mateix Solució Barcelona. Sembla mentida que la "solució" que es diu Barcelona sigui en aquesta mateixa ciutat on se la carreguin XDD
Es com si l'inventor de la fregona es dediqués uns anys després a treure tots els pals de totes les fregones.
Entrada Autor: Guigui » 20 set. 2010, 19:13
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026