Avui estava neguitós quan a les 21.00 he agafat un 6000 a Clot sentit Fondo ja que a aquesta hora la probabilitat de desallotjar a Santa Coloma és molt alta. Per sort el 6000 ha fet servei normal (trovo molt extrany que TMB que sempre informa molt i molt be de les incidències de les obres a Fondo no digui gairebé res) però tot i això no treu el neguit de saber si podras arribar o no a Fondo de manera directa. Cosa que fa sensació de mal servei o fins i tot de trovar-se a ADIF-Renfe.
Avui han tancat l'accés a andanes que estava obert i han obert el tancat (sense avís previ, per la qual cosa jo que m'havia situat a prop de la sortida dins el tren he hagut de desplaçar-me força per l'andana i no he pogut sortir ràpid per agafar l'autobús fins a la ciutat pitjor comunicada de l'àrea metropolitana (Badalona).
A l'accés d'andana li han canviat els esglaons de l'escala que ara són negres (les escales velles estaven força desgastades) i les parets sembla que també són noves (no estic segur). El terra si que l'han canviat. Sembla que ampliaran el vestíbul perquè la botigueta xinesa que havia l'han desmantelat i no sembla que hi vagin a posar cap altre nova botiga.
Si hi haguéssin eleccions al setembre podrien perfectament obrir el tram Fondo - Can Zam sense ennfonsar cap Bellvitge. Però com els mitjans de comunicació s'han oblidat de la L9, la Generalitat continua regalant diners a les empreses contructores d'aquesta línia a canvi de no res (no avancen les obres, s'extenen inexplicablement 12 anys...) en el que es convertirà en la línia de metro més cara i més lenta en construir-se de la història d'Europa, tot en una ciutat amb uns dels dèficits de transport i inversió més gran.
👍0👎0