El disseny sembla de les "promos" de TV3.
Bon projecte!
Hora i data actual: 02 nov. 2025, 19:40

Entrada Autor: Lluita1714 » 20 ago. 2009, 01:39
Entrada Autor: Guigui » 20 ago. 2009, 11:47

Entrada Autor: Rafa Monty » 30 ago. 2009, 21:42









Entrada Autor: Rafa Monty » 31 ago. 2009, 00:22




Entrada Autor: Lluita1714 » 16 nov. 2009, 15:29

Entrada Autor: Vilarrubla » 16 nov. 2009, 15:51
No havia vist fins ara la proposta de Lluita... m'agrada molt!!!
Entrada Autor: calisay » 18 nov. 2009, 10:35
Ei Guigui, i no seria miollor fer-lo baixar per Via Laietana a traves de Rda. Sant Pere? Jo crec que 1 carril menys a Via LaietanaGuigui ha escrit:Millor fer-lo passar per la Rambla d'extrem a extrem. L'itinerari pels carrerons de Ciutat Vella és impossible, i menys si ha de compartir plataforma amb vianants.
Però pel que fa a la resta, no em sembla mala idea.

Entrada Autor: Vilarrubla » 18 nov. 2009, 12:45

Entrada Autor: Lluita1714 » 22 nov. 2009, 19:16
Entrada Autor: Guigui » 22 nov. 2009, 20:09

Entrada Autor: Lluita1714 » 22 nov. 2009, 20:21
El projecte, i quasi tot el túnel en aquesta zona ja està fet, la xapussa ja no té remei, i com que arreglar això pot suposar molts anys d'obres i complicacions, degut al robust túnel de la L9 (fet de formigó i en dues plantes), jo crec que ja no té remei. La solució doncs és fer una alternativa exprés, sense parades, com la L2 (que les L9 i 10 ja s'encarreguen de donar servei al Prat i al polígon).Guigui ha escrit:Bon pla. Veig que et resignes a la L9, cosa evidentment necessària si no volem desmantellar el nyap comès. Només hi afegiria el perllongament de la L6 cap a la zona de la TV3, un cop creuada la L3 al Pont d'Esplugues, per anar a trobar la L5.

Entrada Autor: Vilarrubla » 22 nov. 2009, 20:50

Entrada Autor: Lluita1714 » 22 nov. 2009, 21:12

Entrada Autor: Vilarrubla » 22 nov. 2009, 21:51

Entrada Autor: Santfeliuenc » 23 nov. 2009, 10:47
Entrada Autor: Vox » 01 feb. 2010, 09:57
Torna a “Propostes ferroviàries”
Si, hem estat ALLÀ: pic.twitter.com/bUxGynAtA9
— transport.cat (@transportcat) October 21, 2025