Edito: vaig fer-li una foto i la vaig penjar a Instagram:

Hora i data actual: 18 set. 2025, 18:39
Entrada Autor: Adolescent barceloní » 01 maig 2014, 21:01
Entrada Autor: UT440_132M » 01 maig 2014, 21:32
Entrada Autor: oriolp13 » 01 maig 2014, 21:44
Sincerament ja era hora que la desballestessin. Estava allà sense fer res, clarament sense un futur gaire clar, i l'únic que feia era nosa a l'hora de fer les maniobres al cerealer, ja que havien de fer les maniobres diverses vegades degut al poc espai existent (la 440R ocupava quasi tota la via de maniobres).UT440_132M ha escrit:La 447 140R es queda a Madrid. La 116R ja ha estat pintada de Rodalies de Catalunya i hauria de venir en breu cap aquí.
Un altre tema. La 440 197M que feia anys que era apartada a Vic mercaderies, ha estat desballestada. Avui he anat a comprovar-ho in-situ. No en queda res. Només l'excavadora giratòria amb la pinça. Ara tindran més espai per fer les maniobres del cereal.
Entrada Autor: Renfe445 » 01 maig 2014, 21:59
Pobreta, la 440-131!Adolescent barceloní ha escrit:La 440 de la Maquinista corre perill?
Edito: vaig fer-li una foto i la vaig penjar a Instagram:
Entrada Autor: Renfe451 » 02 maig 2014, 17:59
Entrada Autor: davidsantirso » 02 maig 2014, 23:46
Entrada Autor: UT440_132M » 02 maig 2014, 23:49
Si el Museu de Vilanova es fa càrrec finalment de la 131, ja ens podem fer la idea que morirà allà com la resta de material que s'està podrint. M'estimaria més que s'en fes càrrec una associació amb cara i ulls, com ARMF o APPFI, gent que restaura material de manera estupenda i en excel·lent estat de marxa.davidsantirso ha escrit:Donat que soc amic del Museu del ferrocarril de Vilanova, demà escriuré un email per demanar quin és el seu futur i si el museu es podria fer càrrec de la 440.
Entrada Autor: davidsantirso » 02 maig 2014, 23:57
Tens raó que el museu del ferrocarril es podria millorar, sencer. Hauriem de crear un nou fil pee debatir i proposar millores al museu, ja que l' experiencia actual és molt decebedora. Jo em vaig fer amic perquè no tenia que demanar hora per la biblioteca, però es que em va donar molta pena com estava organitzada la exposició. Resumint, una autèntica pena pel que podria ser.UT440_132M ha escrit:Si el Museu de Vilanova es fa càrrec finalment de la 131, ja ens podem fer la idea que morirà allà com la resta de material que s'està podrint. M'estimaria més que s'en fes càrrec una associació amb cara i ulls, com ARMF o APPFI, gent que restaura material de manera estupenda i en excel·lent estat de marxa.davidsantirso ha escrit:Donat que soc amic del Museu del ferrocarril de Vilanova, demà escriuré un email per demanar quin és el seu futur i si el museu es podria fer càrrec de la 440.
Entrada Autor: Renfe451 » 03 maig 2014, 15:11
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 06 maig 2014, 15:46
Per què? Tan malmesa està l'estructura?canalcole ha escrit:Aquesta unitat és pràcticament irrecuperable, ja.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 06 maig 2014, 15:47
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 5&p=162792davidsantirso ha escrit:Tens raó que el museu del ferrocarril es podria millorar, sencer. Hauriem de crear un nou fil pee debatir i proposar millores al museu, ja que l' experiencia actual és molt decebedora. Jo em vaig fer amic perquè no tenia que demanar hora per la biblioteca, però es que em va donar molta pena com estava organitzada la exposició. Resumint, una autèntica pena pel que podria ser.
Entrada Autor: canalcole » 06 maig 2014, 17:51
N'hi ha. I unes quantes...Renfe451 ha escrit:I a on hi han més 440's sense reformar? Aquest és el problema.canalcole ha escrit:Aquesta unitat és pràcticament irrecuperable, ja.
Sortiria més a compte apropiar-se d'una altra 440 en millors condicions, que n'hi ha.
Entrada Autor: UT440_132M » 06 maig 2014, 21:35
Entrada Autor: Ganz » 08 maig 2014, 08:26
Entrada Autor: Renfe451 » 09 maig 2014, 19:22
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025