Per més informació, visiteu:
http://barcelofilia.blogspot.com.es/201 ... arago.html
Hora i data actual: 27 juny 2026, 13:42

Entrada Autor: 122-042-132 » 15 nov. 2012, 21:41

Entrada Autor: 122-042-132 » 16 nov. 2012, 19:17
Per anar completant la història, i més imatges de l'estació de MARTORELL o del CENTRE, als voltants de la Plaça de Catalunyametring ha escrit:Unes interessants, a http://mtvo-lasmentiras.blogspot.com.es ... -1971.html , especialment una de l'antiga estació de Martorell (ara la línia de Renfe) a plaça Catalunya
Entrada Autor: Guigui » 17 nov. 2012, 22:40
Entrada Autor: Euromed » 24 nov. 2012, 17:02
Entrada Autor: Euromed » 24 nov. 2012, 17:13
Entrada Autor: metring » 19 des. 2012, 19:01
Entrada Autor: metring » 27 des. 2012, 16:49
👍65Entrada Autor: metring » 09 gen. 2013, 11:29


Entrada Autor: 122-042-132 » 10 gen. 2013, 22:48
Entrada Autor: metring » 15 feb. 2013, 13:51


👍65Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026