Per possar un exemple, s'han de pagar 6 zones per anar de Sant Vicenç de Calders a Barcelona o de Vilanova a Granollers.
¿Quant s'ha de pagar aleshores per anar de Sant Vicenç a Maçanet?
Hora i data actual: 17 juny 2026, 02:36
Entrada Autor: Javi M » 01 juny 2011, 16:33

Entrada Autor: josep_serre » 01 juny 2011, 18:05
Javi M ha escrit:Una pregunta, potser una mica absurda:
Per possar un exemple, s'han de pagar 6 zones per anar de Sant Vicenç de Calders a Barcelona o de Vilanova a Granollers.
¿Quant s'ha de pagar aleshores per anar de Sant Vicenç a Maçanet?
Entrada Autor: Javi M » 01 juny 2011, 19:50
Gràcies, ja em sonava que era així, però em semblava tan absurd pagar el mateix per fer els 60km de Sant Vicenç a Barcelona que pels 140km de Sant Vicenç a Maçanet que ho havia de preguntar. Encara que suposo que el nombre de viatges de més de 6 zones que es deuen fer deu ser força petit.josep_serre ha escrit:En qualsevol dels casos com a molt 6 zones
Em referia a T-10 o altres títols de l'ATM, ja que tant l'ATM com Renfe cobren per zones fetes servir, però Renfe només té 6 zones metres que l'ATM en té unes quantes més i per tannt es poden fer servir més de 6 en un sol trajecte.josep_serre ha escrit:però atenció si parles de bitllet senzill de Vilanova a Granollers són 4 zones
Entrada Autor: UT596001 » 01 juny 2011, 22:55
Aleshores no podríem fer un Llavaneres-Cardedeu amb un títol de dues zones fent RENFE+Sagalés+RENFE, fent el Mataró-Granollers per carretera.josep_serre ha escrit:No, per anar a Parets tampoc, perquè s'està repetint el mitjà de transport
Entrada Autor: UT596001 » 01 juny 2011, 22:58
Sant Feliu-Sant Joan Despí és una zona amb títols RENFE també, tenen consideració d'estacions contingues.Javi M ha escrit:En fi, tampoc entenc com es possible que hi hagi municipis en diferents zones segons Renfe o l'ATM, de manera que costi més un Bonotren de Sant Feliu a Sant Joan que una T-10 que serveix per anar de Sant Feliu a Vallvidrera agafant Renfe, Metro, FGC i el funicular. I exactament el mateix però més descarat desde l'Aeroport.
Entrada Autor: UT596001 » 02 juny 2011, 23:22
Per als títols propis no. Per tant:Javi M ha escrit:Bé, sé que l'ATM cobra només una zona entre estacions contigues, exepte si una de les dues es troba a la zona 1.
El que no sé és si Renfe aplica la mateixa exepció.

Entrada Autor: vilafranca » 11 juny 2011, 15:01

Entrada Autor: victorcasta » 11 juny 2011, 18:25
Entrada Autor: albert28 » 12 juny 2011, 01:01
En principi amb el mateix si pots mentre no surtis de l'estació.👍40vilafranca ha escrit:Avui em ve de gust viatjar en civia, ja que a vilafranca no en passen
Tinc pensat de que, a Vilafranca comprar un bitllet fins a l'Hospitalet de Llobregat (que costa 3.80€ o així) i aleshores baixar a Martorell i sense sortir del recinte de l'estacio, donar tot el recorregut per la R7 passant per Sant Cugat, Montcada i Barcelona, arribant per ultim, a l'Hospitalet. Puc fer-ho amb un bitllet Vilafranca-Hospitalet?

Entrada Autor: vilafranca » 02 gen. 2012, 23:54
Entrada Autor: Sagrerenc » 03 gen. 2012, 00:31
No et sabria dir la resposta exacta, però si la teva T-Trimestral la vas validar per primera vegada a Vilafranca, hauries de poder-te moure lliurement en un radi de 4 zones amb centre a Vilafranca, i tant Martorell com Igualada estan dins d'aquest radi.vilafranca ha escrit:Hola, anem a veure perquè tinc el cap com un timbal:
Jo tinc una T-Trimestral de 4 zones, d'aquestes il·limitades. Tinc un dubte, que no sé si es considera colar-se o no:
La setmana que ve vaig a Igualada, i com que els autobusos van fatal provaré el Rdc+FGC, i el dubte ve aqui: Si jo valido a Vilafranca i baixo a Martorell son 2 zones, cap problema, però si jo despres entro als FGC, podré sortir a les validadores d'Igualada? Jo penso que, al tornar a validar a Martorell FGC, es com si "comencés" el viatge alla, en ves de a Vilafranca, la qual per anar de Martorell a Igualada son 3 zones i si "comencés" a Martorell com he dit podria sortir a Igualada. O les T-Trimestrals tenen memòria i saben que has fet 2 zones abans i, al haver-ne fet 5 en total no et deixa sortir?
Entrada Autor: albert28 » 08 gen. 2012, 13:50
Entrada Autor: Sagrerenc » 08 gen. 2012, 17:16
Són transbordaments, no et cancel·laran un segon viatge.albert28 ha escrit:Els transbordaments entre diferents línies de bus d'una mateixa empresa, és a dir, fer dos viatges amb dues línies de TMB (per un dir) es comptabilitzen com dos viatges o com a transbordaments (amb una T-10).
O tindria que agafar algun altre tipus de transport enmig de les dues línies d'autobusos?
Entrada Autor: albert28 » 08 gen. 2012, 17:43
Amb qualsevol companyia?👍40Sagrerenc ha escrit:Són transbordaments, no et cancel·laran un segon viatge.albert28 ha escrit:Els transbordaments entre diferents línies de bus d'una mateixa empresa, és a dir, fer dos viatges amb dues línies de TMB (per un dir) es comptabilitzen com dos viatges o com a transbordaments (amb una T-10).
O tindria que agafar algun altre tipus de transport enmig de les dues línies d'autobusos?
Entrada Autor: Guigui » 08 gen. 2012, 19:12
Entrada Autor: Sokjo » 26 feb. 2013, 17:32

Entrada Autor: gatvell » 26 feb. 2013, 18:02
Entrada Autor: Sokjo » 26 feb. 2013, 18:08
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026