Quan va succeir aquest accident estaba de vacances i no m'en habia assebentat.
Dir que la peatonalitatzacio de la Avnguda Tibidadbo es la solucio per evitar accidents com aquest es una vejanada, quina obsesio amb peatonalitzar!!
A veure, amb la avinguda peatonal i el Tramvia, es evident que per algun lloc, el que van a peu deurien poder anar d'una banda a l'altre, imaginem que per aquest pas hi passa algu i te un atac de èpilepsia, o algu gran es trenca " el femus" just a sobre de les vies i no pot moures i baixa el tramvia...
Jo vaig treballar molt anys per la zona inclus abans de que es fes la Ronda, desde que aquesta es va fer les coses han cambia bastant si.
A les autoescoles ja no s''apren a circular amb tramvies a la calçada, malgrat que hi ha paisos d'euopa que encara funcionen aixi, i el carnet d'aqui es valid per aquests llocs.
Jo sempre que he anat baixant nomes he adelantat al tramvia si realment es podia, encara que com la majoria de vegades no es podia, doncs a aguantar pacientment que no passa res i aqui la majoria cometen imprudencies o te les fan cometre instigant-te a adelantar, total per depres trobar-los al semafor de la pça Kennedy, i desprres de haber posat en perill als qui pugen i al propi tramvia.
Avui en dia estem amb els temes de seguretat que al final no sortirem de casa ja que en qualsevol accio, ens pot passar algo, aixo seria la prevencio total.
No si es poden adptar aquest tramvies a la normativa actual, pero es que son de principis de segle i aquestes coses poden passar, quans accidents ha tingut aquest tramvia en la seva historia? be aixo ja dona a entendre que no esta tan malament.
Ara clar que si son obsolets, que si son un perill, que si s'ha de peatonalitazr, que si s'els hi de posar frens de "neutrons" amb parada instantenea, que si falta manteniment, que si les retallades, que si ZP te la culpa...apa tots a la cullerada.
Al final que el camio estigues a on deuria haber estat encara va ser una sort, quines coses.
Les maquines i les persones fallen, pero com vivim en un mon on tot te que estar sota control, dominat, perfecte i una mica de Yupi (prepotencia del ser huma i coses de la societat actual), despres busquem culpables per ajusticiar-los i quedar-nos tranquuils visquen un cop mes d'esquenes a la realitat.
👍0👎0