Pàgina 4 de 5
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 07 oct. 2020, 19:06
Autor: metring
Arguments?
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 07 oct. 2020, 19:20
Autor: 122-042-132
Correus, no cal.
En cinc minuts a peu ets a Jaume I. Poca distància en metro entre estacions. Salut!
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 07 oct. 2020, 23:25
Autor: metring
122-042-132 ha escrit: ↑07 oct. 2020, 19:20
Correus, no cal.
En cinc minuts a peu ets a Jaume I. Poca distància en metro entre estacions. Salut!
Per la mateixa regla de tres, què fem amb Catalunya i Urquinaona?
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 08 oct. 2020, 00:15
Autor: Renfe445
metring ha escrit: ↑07 oct. 2020, 23:25
Per la mateixa regla de tres, què fem amb Catalunya i Urquinaona?
Serà Catalunya i Universitat, no?

Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 08 oct. 2020, 02:14
Autor: Ecomobisostrans
Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors.
De totes maneres encara que no es pogués, no li veig el sentit a posar una parada tant prop d'una altra, per molt que hi hagi un edifici històric, que no mourà ni de molt lluny el volum de viatgers que mou la Sagrada Família, o que mouen els enllaços d'Universitat, Catalunya i Urquinaona, que per això son l'excepció i estan tant a prop.
A Jaume I també li aniria molt be que se li obrin sortides pel costat que no en té, quedaria direcció La Pau a la Pl.Ramon Berenguer, i direcció Trinitat Nova al C/Pare Gallifa, molt prop de la catedral, i descongestionarien les altres entrades.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 08 oct. 2020, 08:22
Autor: Platanito
* Les dues estacions del Mina-Grott (i el tren en funcionament entre totes dues, of course).
* Ferran, per liar-la parda a la Rambla.
* Travessera, per liar-la parda a Gràcia.
* l'estació del Norte, en superfície, amb l'edifici històric i tota la platja de vies antiga ben plena un altre cop, per liar-la encara més parda.
* Bordeta, amb dues andanes i 100% en superfície, i Mercat Nou tal i com estava abans del "calaix", precisament per trinxar-lo bé.
* L'estació del tren de Sarrià a pl. Catalunya i totes des de la línia en superfície, per reivindicar el dret a la llum natural per part dels usuaris del ferrocarril.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 08 oct. 2020, 08:26
Autor: metring
Renfe445 ha escrit: ↑08 oct. 2020, 00:15
metring ha escrit: ↑07 oct. 2020, 23:25
Per la mateixa regla de tres, què fem amb Catalunya i Urquinaona?
Serà Catalunya i Universitat, no?
No, ja ho he dit bé. Quant hi ha entre una i l'altre?
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 08 oct. 2020, 21:00
Autor: ortegote
metring ha escrit: ↑08 oct. 2020, 08:26
Renfe445 ha escrit: ↑08 oct. 2020, 00:15
metring ha escrit: ↑07 oct. 2020, 23:25
Per la mateixa regla de tres, què fem amb Catalunya i Urquinaona?
Serà Catalunya i Universitat, no?
No, ja ho he dit bé. Quant hi ha entre una i l'altre?
Pero estas que comentais tienen transbordo, la de correos no, pero vamos que si la abren no seria mala idea, yo no lo veo mal.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 09 oct. 2020, 09:31
Autor: 122-042-132
Completament d'acord amb el company "Ecomobisostrans"
"Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors".
Salut!.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 01 abr. 2021, 10:56
Autor: 437.001
122-042-132 ha escrit: ↑09 oct. 2020, 09:31
"Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors".
Exacte.
De fet, crec recordar que hi havia arribat a haver un pla per fer un segon accés a Barceloneta, que donés a Pas Sota Muralla.
Si es fés, no caldria reobrir Correus.
A més, l'estació de Correus pràcticament s'hauria de reconstruïr des de zero, ja que la seva configuració va quedar totalment modificada amb el perllongament a Barceloneta, inutilitzant-la.
Ara, tal i com està, no hi ha espai per unes andanes mínimament amples.
A més que no es troba tant allunyada com això de Jaume I.
Seria molt més barat i donaria el mateix servei fer el segon accés a Barceloneta.
Que, si mirem el nombre de passatgers, té molta més raó per fer-se que no els segons accessos a Bogatell i Selva de Mar... i allà els van fer.
Entenc que Barceloneta seria un pèl més complicat per la cota sobre el nivell del mar i per la proximitat de la Ronda Litoral, però de cap manera seria una inutilitat, ben al contrari.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 05 abr. 2021, 20:29
Autor: wefer
Barceloneta demana a crits un segon accés, costat Moll de la Fusta, i un passadís directe amb l'Estació de França... encara que els pesi als que volen especular amb aquesta estació d'ADIF.
Si a més prolonguem el Trambesòs fins a Colón per davant d'EdF, ja seria perfecte.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 05 abr. 2021, 22:18
Autor: Railjet OBB
wefer ha escrit: ↑05 abr. 2021, 20:29
Barceloneta demana a crits un segon accés, costat Moll de la Fusta, i un passadís directe amb l'Estació de França... encara que els pesi als que volen especular amb aquesta estació d'ADIF.
Si a més prolonguem el Trambesòs fins a Colón per davant d'EdF, ja seria perfecte.
Jo també ho pensó que es tindria que fer un passadís que conectes l'estació de França i també un passadís que conectes l'estació de França amb el Carrer del Dr Aiguader.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 17 abr. 2021, 23:53
Autor: 437.001
wefer ha escrit: ↑05 abr. 2021, 20:29
Barceloneta demana a crits un segon accés, costat Moll de la Fusta
Pas Sota Muralla equival a "costat Moll de la Fusta".
Es pot fer, però no de qualsevol manera: hi ha la limitació del túnel de la Ronda Litoral...
wefer ha escrit: ↑05 abr. 2021, 20:29
i un passadís directe amb l'Estació de França... encara que els pesi als que volen especular amb aquesta estació d'ADIF.
Tant de bo que sí...
Ara que entraran nous operadors, tant d'AV, com segurament també convencional, no es pot limitar de qualsevol manera la capacitat de la xarxa.
Crec que és millor que es faci un salt de moltó invertit a Bifurcació Aragó, per evitar els cisallaments dels trens de Clot amb els trens d'Estació de França.
Per molta Sagrera que facin, el guany de capacitat allà no serà enorme, el dipòsit de Sant Andreu Comtal tard o d'hora marxarà d'allà, com han tret (més exactament, estan traïent) l'estació de Sagrera de mercaderies.
És una de les darreres reserves de sòl urbà de Barcelona. Temps al temps...
I amb la reforma de Montcada-Bifurcació es podrà guanyar capacitat, però no tanta quan treguin el dipòsit de Sant Andreu Comtal...
wefer ha escrit: ↑05 abr. 2021, 20:29Si a més prolonguem el Trambesòs fins a Colón per davant d'EdF, ja seria perfecte.
Això ja seria perfecte.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 18 abr. 2021, 22:09
Autor: Carlos González
En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 19 abr. 2021, 23:20
Autor: França451
Carlos González ha escrit: ↑18 abr. 2021, 22:09
En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...
¡¡¡Es que es para

!!!!!!!
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 20 abr. 2021, 11:35
Autor: Railjet OBB
França451 ha escrit: ↑19 abr. 2021, 23:20
Carlos González ha escrit: ↑18 abr. 2021, 22:09
En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...
¡¡¡Es que es para

!!!!!!!
Calma

Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 20 abr. 2021, 18:34
Autor: 437.001
Railjet OBB ha escrit: ↑20 abr. 2021, 11:35
França451 ha escrit: ↑19 abr. 2021, 23:20
Carlos González ha escrit: ↑18 abr. 2021, 22:09
En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...
¡¡¡Es que es para

!!!!!!!
Calma
... però té raó.

Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 21 abr. 2021, 08:51
Autor: genissimon
437.001 ha escrit: ↑20 abr. 2021, 18:34
... però té raó.
Te tota la raó.
En aquest país som especialistes a enderrocar allò que, en el millor dels casos, caldrà tornar a construir passat un temps. I, també, a no saber treure el suc d'allò que ja tenim i no cal construir de nou. Sembla que només interessi construir. Deu ser pel 3%.
Salut.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 11 juny 2021, 14:52
Autor: Carlos González
I el baixador de Raïmat no estaria bé re-obrirla? I no dic re-obrir l'accés on es situava, sinó modificar l'accés per a que estigui més a prop de la zona... l'accés de l'antic baixador es situava i es situa encara a 15 minuts caminant que segons Google Maps son 1,3 km.
Re: Quina estació reobriríeu i per què?
Publicat: 23 juny 2022, 04:48
Autor: 437.001
ortegote ha escrit: ↑11 juny 2017, 02:48Almeda Renfe
Això vol dir "Sant Ildefons de Cornellà"?